תביעת הבוררות של רביב לימונד נגד הפועל תל אביב הסתיימה אחרי תקופה ארוכה מאוד בניצחון לאדומים. לימונד באמצעות עורך דינו יהב ארגמן טען כי המועדון חייב לו קרוב ל-410,000 שקלים על הפרשי שכר החל משנת 2013, שכר שלא שולם לו, פיצויי פיטורין, רכב ודירה ועוד מספר סעיפים. אך הבורר בתיק, עו"ד גבריאל קראוס, חייב את האדומים לשלם לו רק 90 אלף שקלים.
הסכום שפסק הבורר לטובת לימונד הוא רק על ההפרש בין השכר שהובטח לו בהפועל ת"א לעונת 2019/20 (110 אלף דולר) למה שהרוויח בפועל בעירוני נס ציונה (85 אלף דולר), אחרי שהנהלת הקבוצה הודיעה לו שהיא מסיימת איתו את ההתקשרות למרות שהחזיק בחוזה לעונה נוספת.
1 צפייה בגלריה
רביב לימונד מאוכזב
רביב לימונד מאוכזב
רביב לימונד
(צילום: עוז מועלם)
קראוס כתב בסופו של כתב הבוררות כי "התובע יהיה זכאי להקבל הפרשי שכר בגין עונת 2018/9 בסך 90 אלף שקל (25 אלף דולר). סכום זה ישולם תוך 30 יום". תשעה סעיפי התביעה של לימונד נדחו ע"י קראוס.
היום תגיע הפועל ת"א לבית הדין העליון של האיגוד בערעור שלה נגד הפסיקה על קנס של 50 אלף שקלים וסגירת יציע האוטלראס מאחורי הסל לשלושה משחקים בעקבות התנהגות אוהדיה במפגש נגד הפועל חולון מהעונה הנוכחית. הפועל ת"א החליטה לערער על החלטת בית הדין לאור העונשים הקלים שקיבלו הפועל באר שבע (קנס של 1,000 שקלים) ומכבי ראשון לציון (800 שקלים) על פריצה של אוהדיה לתחומי המגרש. כמו כן, בשבוע הבא צפויה להגיע לסיומה הבוררות המסקרנת בין ים מדר למועדון.