הגארד היהודי אמריקני מקס היידגר חתם ל-3 שנים במכבי ת"א. לפי החוקים החדשים בליגת העל, היידגר לא יוכל לשחק כמתאזרח, אלא אם קיבל את האזרחות שלו לפני ה-31.7. בכל מקרה, הוא צפוי להיות מושאל לקבוצה אחרת בארץ.
"מכבי ממשיכה להשקיע בשחקנים צעירים עם פוטנציאל גדול לשחק ברמות הגבוהות ביותר. לכן אנחנו שמחים מאוד לקבל למשפחת מכבי את מקס היידגר", אמר המאמן יאניס ספרופולוס. "הוא שחקן מוכשר בעל פוטנציאל ואנחנו משקיעים בו גם בשל יכולת הקליעה שלו. זאת הזדמנות נהדרת עבורו ללמוד את הכדורסל האירופאי ולהתחיל להתחרות ברמה הכי גבוהה".
3 צפייה בגלריה
מקס היידגר
מקס היידגר
רכש חדש. היידגר
(מקס היידגר)
בארה"ב פרסמו הלילה (בין שני לשלישי) שהיידגר (23, 1.90 מ') כבר המריא לישראל. הגארד עצמו אמר: "זו הזדמנות נהדרת עבורי ואני ממש מתרגש לקראתה. מחוץ ל-NBA, מכבי ת"א היא אחת הקבוצות הגדולות בעולם".
3 צפייה בגלריה
מקס היידגר
מקס היידגר
בדרך לישראל. היידגר
(צילום: AP)
3 צפייה בגלריה
מקס היידגר
מקס היידגר
ארבע שנים במכללת סנטה ברברה. היידגר
(צילום: AP)
היידגר שיחק ארבע שנים במכללת סנטה ברברה וסיים את עונתו האחרונה עם ממוצעים של 16 נקודות, 3.2 אסיסטים ו-2.4 ריבאונדים. הוא קיווה כמובן להגיע איכשהו ל-NBA, אך לא נרשם למחנה קדם עונה והחליט לבסוף להיענות להצעה של מכבי ת"א.
מאמנה של סנטה ברברה, ג'ו פסטרנק, התייחס גם הוא להחתמה של חניכו לשעבר: "מקס הוא אחד השחקנים הכי מוכשרים שיצא לי לאמן. אין לי שום ספק שהוא יתרום לאחת הקבוצות הטובות בישראל ואחת הטובות באירופה. אני מחכה לראות לאיזה הישגים הוא יגיע כמקצוען".
פורסם לראשונה: 07:49, 22.09.20