הפועל חולון נפרדה הבוקר (ראשון) מהקפטן שלה שלומי הרוש אחרי תשע שנים במועדון. חולון ניצלה סעיף יציאה בחוזהו של הגארד בן ה-32 שמאפשר לה לסיים עמו את ההתקשרות.
הרוש לא היה עוד שחקן בחולון. הוא הגיע אליה בקיץ 2011 די אלמוני מהפועל כפר סבא מהליגה הלאומית, אבל מהר מאוד מצא את מקומו והפך ליקיר האוהדים. שנתיים לאחר מכן כבר הפך לקפטן של הסגולים.
3 צפייה בגלריה
שלומי הרוש חוגג
שלומי הרוש חוגג
סוף הדרך בסגול. שלומי הרוש
(צילום: אורן אהרוני)
3 צפייה בגלריה
שלומי הרוש
שלומי הרוש
תודה לך קפטן
(צילום: הפועל חולון)
במערכת היחסים שלו עם ההנהלה היו לא מעט עליות ומורדות סביב הארכת החוזה שלו בכל פעם שהוא פג. בקיץ 2015 אף עזב להפועל אילת בעקבות כך, אבל חזר לחולון כעבור חצי שנה.
הרוש הספיק להניף את גביע המדינה עם הקבוצה ב-2019. עונתו הטובה ביותר הייתה 2016/17 כשהעמיד ממוצע של 11.1 נקודות (37 אחוזים ל-3, 84 אחוזים מהקו), 4.2 ריבאונדים ו-2.5 אסיסטים ב-26.7 דקות. בשלוש העונות האחרונות מספריו ירדו בצורה משמעותית. בזו שהסתיימה ממש עכשיו קלע רק 6.2 נקודות ב-18.1 דקות.
"לאחר שנים רבות הוחלט להיפרד מהקפטן שלנו בלב כבד", אמר יושב הראש איתן לנציאנו. "חולון ידועה כמי שמכבדת את סמליה ותמיד ידעה לכבד אותם ושלומי אכן סמל שהיה חלק מהמועדון במשך 9 שנים. לצערנו אנו נמצאים בתקופה בה חלק מהדברים לא מסתדרים כבדרך כלל, יש לא מעט סיבות ביניהן המצב הנתון של המועדון בפרט והכדורסל בכלל. אין לי ספק שדרכינו יצטלבו בהמשך".
3 צפייה בגלריה
איתן לנציאנו
איתן לנציאנו
"אין לי ספק שדרכינו יצטלבו בהמשך". איתן לנציאנו
(צילום: דנה קופל)
מי שעוד עשויים לעזוב את הקבוצה, למרות שהם מחזיקים בחוזים, הם יוגב אוחיון וגיא פניני. זה לא סוד שתקציבה של חולון לא יהיה דומה לזה שהיה בשנים הקודמות לאור עזיבתו של הבעלים שלמה אייזיק, ובהנהלה מתחילים כבר לעשות חושבים ומבינים כי לא יוכלו לעמוד בהסכמים הגבוהים של פניני ואוחיון, מה גם שהתרומה של השניים העונה הייתה לא כפי שציפו. לזה צריך להוסיף את הבוררות שמתנהלת בין חולון לפניני על כספי הביטוח הלאומי. בכל מקרה, השניים יעזבו רק אם תגיע קבוצה אחרת ותרצה אותם. נוכח שוק השחקנים הישראלי היחסית דליל הדבר יותר מהגיוני.