הפועל חולון עשויה לרשום לחצי גמר גביע המדינה ביום חמישי הקרוב מול מכבי תל אביב חמישה זרים, לראשונה העונה במסגרת מקומית, מה שיסייע לה מקצועית במשחק הנוקאאוט מול הצהובים. השינוי במגמה מגיע בעקבות מיזם של הקהל יחד עם המועדון לגיוס כספים כדי שהקבוצה לא תספוג קנס כספי בשיתוף זר חמישי.
לפי שיטת התגמול של המינהלת, קבוצה שמשתפת ארבעה זרים בלבד זוכה למענק של 250 אלף שקלים. ברגע שהחליטה על רישום זר חמישי היא גם מאבדת את המענק, ובנוסף צריכה לשלם קנס של 350 אלף שקלים. במספרים אחרים - 600 אלף שקל שלא תוכננו מראש בתקציב המועדון.
1 צפייה בגלריה
(צילום מסך)
הקבוצה כבר הצליחה לגייס ספונסר שישלם 300 אלף שקלים, וכעת האוהדים צריכים לגייס עד יום שני 300 אלף שקלים נוספים. על פי קצב ההתקדמות של הפרויקט, שיצא לדרך רק הבוקר, נראה שאין סיבה שזה לא יקרה מכיוון שגויסו כבר 150 אלף שקלים.
עד כה העונה נאלץ המאמן סטפנוס דדאס לתמרן בין חמשת הזרים שלו במסגרות המקומיות, וכך יצא מצב שהקבוצה לא שיחקה בסגל החזק ביותר שלה, לעומת המשחקים בליגת האלופות ובבלקנית. מחר מול הפועל אילת, לצורך העניין, מקסים דה זאו, שאמנם לא בקו הבריאות אבל יכול היה לשחק, יישב בחוץ.