"החוזה החדש הוא בסך הכל עניין פורמלי, הלב שלי כתום". טל דן (34, 1.98 מ') האריך היום (שני) חוזה בעירוני נס ציונה לשנתיים נוספות - ויסגור 13 עונות במועדון, 12 מהן ברציפות. מדובר ברצף הפעיל הארוך ביותר לשחקן בספורט הישראלי המקצועני.
"טל ונס ציונה אלה שני מונחים בלתי נפרדים כבר למעלה מעשור, אנחנו מאושרים שעשינו את הדבר הטבעי והנכון והארכנו את הקשר הזה. אין סמל גדול יותר בספורט הישראלי מטל, ויש אלפי ילדים נס ציונים שמסתכלים עליו כעל מודל לחיקוי וששואפים להגיע למקומות שהוא הגיע אליהם", אמר יושב הראש יניב מזרחי.
2 צפייה בגלריה
טל דן
טל דן
דן עם גביע היורופקאפ
(צילום: עוז מועלם)
2 צפייה בגלריה
קררה
קררה
קררה
(צילום: FIBA PHOTO)
עוד שחקן שהאריך חוזה בנס ציונה הוא ליאור קררה (23, 1.96 מ'). גם הוא יישאר במועדון לעוד שנתיים לפחות, אחרי שהצטרף אליו ב-2019. "אני מתרגש מאוד להישאר כתום לשנתיים הקרובות. אני שמח להמשיך את ההתקדמות האישית שלי ולהיות חלק מעוד הצלחות של המועדון. רוצה להודות ליניב ולכל אנשי המועדון על האמונה והביטחון בי. מצפה להתחיל את העונה ולפגוש את הקהל המדהים שלנו", אמר קררה.
המאמן החדש, ליאור ליובין, הוסיף: "זהו יום שמח למשפחת נס ציונה, ליאור הוא שחקן ובן אדם נפלא שהתחבר למועדון ולעיר. חשוב לנו לשמור על המשכיות ואין ספק שליאור הוא עוגן עבורנו".