חצאי גמר גביע המדינה לנשים ייערכו מחר (שני) באולם ע"ש רלף קליין ביבנה. במשחק הראשון (17:00) יתמודדו אליצור חולון ומכבי עירוני ר"ג, בשני (19:30) אליצור רמלה ומכבי אשדוד.
הבוקר התקיימה באיגוד הכדורסל מסיבת העיתונאים המסורתית לפני הערב החגיגי בהשתתפות הקפטניות והמאמנים. אגב, בכל אחד מהמשחקים יוכלו לצפות 300 אוהדים בעלי תו ירוק או תעודת מחלים.
4 צפייה בגלריה
טל לב
טל לב
"אין דבר שאנחנו רוצות יותר מלנצח". לב
(צילום: באדיבות איגוד הכדורסל)
4 צפייה בגלריה
דניאל רבר
דניאל רבר
"שמחה ששי דורון בצד שלי". רבר
(צילום: באדיבות איגוד הכדורסל)
"אין דבר שאנחנו רוצות יותר מלנצח, בטח במשחקי מאני-טיים שיש מה להרוויח או להפסיד", סיפרה קפטנית ר"ג, טל לב. "משחק עם קהל זה דבר אחר לגמרי, ויש הרבה יותר מוטיבציה ורצון". מאמן ר"ג, רועי לזר, הוסיף: "ברור שהמשבר שלנו עם ארבעה הפסדי ליגה רצופים הוא גם מנטלי וגם מקצועי, זה הפך להיות כדור שלג. אנחנו במצב טיפה פחות טוב אבל נתאחד כקבוצה".
דניאל רבר, קפטנית אליצור חולון, דיברה על הניסיון ששי דורון תוסיף לקבוצתה: "כבר מהאימון הראשון הרגשנו את הניסיון שלה, היא מאוד תורמת לנו. נותנת לי בטחון ומאוד משפיעה על המשחק. אני שמחה שהיא בצד שלי". מאמן חולון, רועי אייזנברג: "חובת ההוכחה היא עלינו, יש לנו נקודות תורפה, יש לנו גם נקודות זכות. אם נצליח להביא את הסגנון שלנו אני חושב שזו עונה שאפשר לעשות בה קפיצת מדרגה ולשים יד על אחד התארים, ואולי לחלום על שניהם".
4 צפייה בגלריה
נעמה שפיר
נעמה שפיר
"רוצה סגירת מעגל". שפיר
(צילום: באדיבות איגוד הכדורסל)
4 צפייה בגלריה
גלעד כץ
גלעד כץ
מאמן אשדוד, גלעד כץ
(צילום: באדיבות איגוד הכדורסל)
במשחק המרכזי של ערב חצאי הגמר יתמודדו, כאמור, מוליכת ליגת העל, אליצור רמלה, וסגניתה מכבי אשדוד. רק ביום חמישי האחרון השתיים נפגשו וזה הסתיים ב-96:102 לאשדוד אחרי שתי הארכות. קפטנית מכבי אשדוד, מאי דיין: "אנחנו מתרגשות ומוכנות, כל ספורטאית מחכה לרגעים האלה ואנחנו עשינו את כל ההכנות כדי להגיע ולנצח".
מאמן אשדוד, גלעד כץ: "אנחנו מחכים למשחק הזה, רוצים לנצח קבוצה שמובילה את הליגה לאורך כל העונה בכל הקטגוריות". קפטנית רמלה, נעמה שפיר, ממתינה גם היא למחר: "אנחנו כל העונה מחכות לרגעים המכריעים, אז כיף להיות במעמד הזה. אנחנו מתעסקות במה אנחנו צריכות לעשות כדי להגיע הכי טובות ומוכנות, אני סומכת על השחקניות ועל הצוות. אין ספק שאני אשמח לעשות סגירת מעגל ולזכות בגביע".
מאמנת רמלה, שירה העליון: "כל מה שאגיד ישמע כמו קלישאה, כי לא תמיד הקבוצה הכי טובה מנצחת במשחקי גביע. הייתי בכל התרחישים. אשדוד קבוצה מצוינת וראינו את זה בשבוע האחרון. צריך לשחק את הכדורסל שאפיין אותנו מתחילת השנה. המשחק ביום חמישי לא קשור בכלום למשחק מחר, שתי הקבוצות לא הראו את מה שהם יודעות ויכולות. זה משחק שקול ואין פייבוריטית".