99 ימים חלפו מאז הפעם האחרונה שמכבי תל אביב עלתה לפרקט למשחק רשמי ומחר (ראשון, 19:00) זה שוב יקרה. הצהובים יארחו בהיכל מנורה מבטחים (ללא קהל כמובן) את מכבי אשדוד, במסגרת המחזור ה-22 בליגת ווינר.
במכבי תל אביב החליטו בתקופה האחרונה להשתדל לשים את כל המלחמות מול המינהלת בצד ולהתעסק בכדורסל נטו. בסגל של הצהובים נעשו שינויים קלים: אחרי פציעתו של ג'ון דיברתולומיאו, צורף המתאזרח פרדריק בורדיון, שישלים את הסגל של יאניס ספרופולוס. מי שלא חזרו לארץ הם ארון ג'קסון וג'יילן ריינולדס, גם טאריק בלאק שוחרר, אך גם ככה לא היה אמור לשחק בעקבות הפציעה שהוא סוחב מאז חודש ינואר.
2 צפייה בגלריה
סקוטי ווילבקין
סקוטי ווילבקין
מתרגש לחזור. ווילבקין
(צילום: יאיר שגיא)
הסגל המלא שכן יעמוד לרשות המאמן היווני: דני אבדיה, פרדריק בורדיון, אמארה סטודמאייר, סנדי כהן, אנג'לו קלויארו, יובל זוסמן, דורי סהר, סקוטי ווילבקין, ג'ייק כהן, טיילר דורסי, אלייז'ה בראיינט ואותלו האנטר.
ספרופולוס: "אנחנו מרגישים טוב. אחרי תקופה ארוכה שלא היה כדורסל - כולם רוצים לחזור לשחק. התאמנו כל התקופה האחרונה ועכשיו הגיע הזמן לחזור לשחק ולהתחרות. כמובן שזה לא יהיה אותו הדבר כי קודם כל לא יהיה לנו את האוהדים שלנו לצידנו. ייקח זמן כי זה לא קל להכין את הקבוצה בתקופה כל כך קצרה של אימונים. לקראת מחר אני שמח לפגוש שחקן עבר שלי שעכשיו הוא מאמן את אשדוד, עמית תמיר. יש לנו זיכרונות טובים ביחד מהתקופה בפאוק סלוניקי ואני מאחל לו בהצלחה".
2 צפייה בגלריה
יאניס ספרופולוס
יאניס ספרופולוס
מתגעגע לאוהדים. ספרופולוס
(צילום: יאיר שגיא)
סקוטי ווילבקין סיכם: "זה מרגיש טוב לחזור לשחק. אני מאוד עצוב שזה לא יהיה מול האוהדים שלנו, אבל אני שמח לחזור לכדורסל. בטוח שכולנו נשחק חזק כי יש לנו הרבה אנרגיות אחרי 99 ימים שלא שיחקנו".