קבוצת הנשים של אליצור חולון הודיעה היום (שלישי) כי נרשמה ליורוקאפ ולמעשה תחזור לשחק בזירה האירופית לראשונה מזה 20 שנה. הפעם האחרונה הייתה אי שם ב-2002, אז השתתפה עוד בגביע רונקטי ז"ל.
חולון החלה כבר לבנות את הסגל לעונה הקרובה והחתימה את קלסי בון (29, 1.93 מ'), בוגרת מכללת טקסס שנבחרה במקום החמישי בדראפט ה-WNBA ב-2013 על ידי הניו יורק ליברטי. משם עברה לקונטיקט סאן, פיניקס מרקורי ולאס וגאס אייסס. ב-2015 נבחרה לשחקנית המשתפרת של העונה ונבחרה למשחק האולסטאר.
2 צפייה בגלריה
רועי איזנברג
רועי איזנברג
חולון חוזרת לאירופה. איזנברג
(צילום: קובי אליהו, מינהלת הנשים)
לבון ניסיון בזירה האירופית, כשבשנת 2015 הייתה שותפה לזכייתה של גלאטסראיי הטורקית באליפות היורוליג וב-2019 הובילה את מרסין לזכייה באליפות טורקיה. משם עברה לשחק בליגה הסינית היוקרתית שם העמידה ממוצעים של 27.8 נקודות למשחק ו-10.1 ריבאונדים לערב.
אשתקד, בגלל מגפת הקורונה החליטה בון להישאר בארצות הברית והעונה היא תשחק בחולון שתשחק ביורוקאפ.
2 צפייה בגלריה
קלסי בון
קלסי בון
קלסי בון
(צילום: AP)
יו"ר חולון, מנחם וידהורן: "זהו יום מיוחד למועדון שאחרי 20 שנה חוזר למסגרת האירופית. הצטרפותה לקבוצה של שחקנית איכותית ברמתה של קלסי בון, אחת הסנטריות הטובות ביותר שהגיעו לישראל, היא החתמה יוצאת דופן במלוא מובן המילה. אני מאמין שיחד אתה נדע לבנות קבוצה איכותית שתתמודד בארץ על כל התארים ותייצג בכבוד את ישראל באירופה".