קשה להסביר את תופעת סטפנוס דדאס. לאורך התקופה הקצרה שלו בישראל מאמן הפועל חולון צבר לעצמו הרבה מאוד אוהבים לצד לא מעט אנשים שפחות מחבבים אותו ובעיקר את התנהגותו. אמש (שני) היווני היה כוכב הניצחון של קבוצתו 94:103 על הפועל ירושלים למרות שכלל לא עמד על הקווים.
כזכור, דדאס הורחק אתמול בצהריים מהמפגש נגד הירושלמים בעקבות התנהגותו בהתמודדות מול עירוני נס ציונה ביום שישי. הוא גם ספג קנס של 7,000 שקלים. יש לציין כי העונש ניתן למאמן על הרחקתו וכניסתו לפרקט, ולא על העימות עם צלם הטלוויזיה בסיום.
3 צפייה בגלריה
דדאס בטירוף ביציע
דדאס בטירוף ביציע
דדאס בטירוף ביציע
(צילום: עוז מועלם)
דדאס הגיע להיכל טוטו בשעה מוקדמת יחסית, אבל לאזור הפרקט נכנס כמה דקות לפני הג'אמפ בול כשהוא מנסה לעלות ליציע. למה מנסה? כי בכל רגע אוהד אחר של חולון עצר אותו לצילומי סלפי, כאילו הוא פליט ריאליטי שבדיוק יצא מבית האח הגדול. לזה צריך להוסיף את מחיאות הכפיים הרבות שקיבל מ-2,100 האוהדים ביציעים.
בסיום זה באמת כבר הפך לסוג של הופעת יחיד, כשכרוז הקבוצה, גדי רבינוביץ', הודיע לאוהדים שיש למישהו הודעה חשובה למסור. המיקרופון הגיע ליווני ביציע, שהודה לשחקנים שלו ("מבחוץ אני רואה כמה אנחנו קבוצה טובה") וגם לעוזרו עמית שרף, ואז פצח בשירת "יאללה חולון" בעברית, שבכלל הדליקה את הקהל. לאחר מכן הלך עם האוהדים למסעדת "סילו" הסמוכה, והרים שוטים עם האוהדים.
3 צפייה בגלריה
סטפנוס דדאס
סטפנוס דדאס
דדאס. כמו פליט ריאליטי
(צילום: עוז מועלם)
שוב, אפשר לאהוב את ההתנהגות או לא, דבר אחד בטוח: מאמן כזה, או תופעה כזאת, לא זכורה בכדורסל הישראלי.

מגי עדיין לא החליט אם להישאר

חולון שלטה במשחק כמעט מהרגע הראשון, ולמרות ניסיונות קאמבק של ירושלים היה ברור שברגע שסי.ג'יי האריס וטיירוס מגי ילחצו על הדוושה, ליונתן אלון ושחקניו לא יהיה סיכוי, בטח במצב המנטלי הקשה שבו הם נמצאים.
מגי, שעלה מהספסל וסיים עם 26 נקודות, 6 ריבאונדים ו-6 אסיסטים, היה פשוט מצוין, וסחב את המארחת לאורך דקות רבות על הגב כשהאריס היה פחות דומיננטי. בזמן שהמועדון כבר חידש את החוזים לעונה הבאה של כריס ג'ונסון ואייזאה מיילס, וכמובן של דדאס, זה של מגי עדיין לא חודש, וזה גם לא יקרה בקרוב, אבל לא בגלל חוסר הרצון של חולון.
3 צפייה בגלריה
מגי חוגג
מגי חוגג
מגי. אנרג'ייזר
(צילום: עוז מועלם)
"מעולם בקריירה שלי לא חתמתי בקבוצה בשלב כל כך מוקדם. אני תמיד מעדיף לחזור לבית שלי בארצות הברית, להירגע ולא למהר. רק אחרי שאקבל את כל ההצעות אחליט", אמר מגי. בנוגע לעובדה שהוא עולה מהספסל בחולון, והאם זה לא מפריע לו באופן אישי מכיוון שהיה שחקן חמישייה בשאר הקבוצות בהן שיחק, אמר הגארד האמריקני: "האמת שבעונה הראשונה שלי באירופה באתי מהספסל כשחקן שישי, אז אין לי באמת בעיה עם זה. זה אפילו נותן לי להבין יותר טוב את המשחק כי אני רואה איך ההגנה משחקת".
מי שבטוח יישאר בחולון בעונה הבאה הוא עמית שרף, עוזרו של דדאס, שלמרות שכבר העביר לא מעט משחקים כמאמן ראשי (בעונת הקורונה, וגם כמה העונה בעקבות הרחקות דדאס), עדיין לא מרגיש שהוא מוכן לעשות את הקפיצה: "זה בהחלט משהו שיושב בראש, אבל העתיד הקרוב שלי הוא בחולון. לדדאס יש חוזה לעונה נוספת כאן, ואני רוצה להמשיך איתו".