למחרת ההודעה על פציעתו של ג'ייקובן בראון, הפועל ירושלים שמרה על מאזן מושלם במשחקי ההכנה עם ניצחון 99:104 על הפועל אילת, במשחק שנערך היום (חמישי) באולם הקונכיה בבאר שבע, מקום שנבחר כנקודת "אמצע" עבור שתי הקבוצות.
בהנהלה ובצוות המקצועי של הירושלמים עושים מאמצים להחתים כבר ביממה הקרובה שחקן במקומו של בראון, שעלול להיעדר מספר חודשים. שמותיהם של האקסים ג'רמי פארגו ושלווין מאק ששיחקו בעונה שעברה במדי הקבוצה כבר עלו כאופציה.
2 צפייה בגלריה
ג'רמי פארגו
ג'רמי פארגו
ג'רמי פארגו. עשוי לחזור
(צילום: עוז מועלם)
לירושלים אין הרבה זמן להתלבט לגבי המחליף, מכייון שב-23 לחודש הנוכחי מסתיים הדד ליין להחתמת שחקנים לקראת טורניר הפיינל 8 של ליגת האלופות. הקבוצה אמורה לטוס כבר ב-27 לחודש לאתונה שם יתקיים הטורניר, כך שתיאלץ בנוסף להתמודד עם נושא הבידוד של אותו השחקן, שככל הנראה ינחת מארה"ב.
במשחק עצמו, מחזיקת הגביע עלתה ליתרון דו-ספרתי בהפסקה, 44:54. המומנטום מסיום הרבע השני נמשך גם בתחילת השלישי ושלשה של בלאט קבעה יתרון שיא, 44:60. בסוף הרבע אילת הפכה את התוצאה ועלתה ליתרון 67:73. ירושלים התאוששה מהריצה של הרבע השלישי בעזרת רצף שלשות של דניאל רוזנבאום, בלאט וסולימאן בריימו שהפכו את התוצאה, 75:76. לקראת הסיום, שלשה של בלאט וקליעת עונשין שלו סגרו את הסיפור סופית.
2 צפייה בגלריה
טיישון תומאס
טיישון תומאס
טיישון תומאס בדרך לסל
(צילום: הפועל ירושלים)
קלעו להפועל ירושלים: היל 24, בלאט 17, בריימו 16, פיליפ 12, תומאס 11, אריאל 8, בלול 6, רוזנבאום 5, סירווידיס 3, מיטרוביץ' 2. לאילת: בראון 19, רגלנד 16, שולדבראנד 14, פראת'ר 11, ניבו 9, בן משה ורוינה 8 כ"א, קרטר והובר 7 כ"א.