כל מי שעוקב אחרי הפועל חולון, עוד מההכנה לעונת 2020/21, ידע שהסגולים בנו סגל מוכשר מאוד. הבעיה הייתה מכת הפציעות ממנה סבלה הקבוצה בחודש וחצי האחרונים. אמש (שבת), עם סגל מעובה ובבכורה של מקס דה זאו הבלגי, השיגה קבוצתו של דדאס את ניצחונה הראשון אחרי שלושה הפסדים מפתיחת הליגה, ועוד אחד יוקרתי, 76:79 על מכבי תל אביב.
הניצחון עוד יותר מרשים מכיוון שהצהובים הופיעו בסגל החזק ביותר שלהם עד כמה שניתן נוכח חוקי הזרים בליגה, וחולון לא הייתה ביום קליעה מטורף מבחוץ (כלי הנשק העיקרי שלה) וסיימה עם 11 מ-32. "כל מי שחשב שאנחנו קבוצה בינונית או לא מאומנת, ראה מה אנחנו שווים", אמרו במועדון.
2 צפייה בגלריה
דדאס ופניני
דדאס ופניני
דדאס ופניני. ניצחון יוקרתי
(צילום: ראובן שוורץ)
שלושה שחקנים אחראיים בגדול לניצחון: סי.ג'יי האריס, שקיבל את המושכות בהיעדרו של טיירוס מגי, שלא נרשם בטופס, ולהט עם 26 נקודות, כריס ג'ונסון עם רוח לחימה ו-13 נקודות, ודה זאו שניפק בכורה מצוינת שכללה 15 נקודות ומהלכים חשובים משני צידי המגרש במאני טיים.
"התקשינו בליגה עד עכשיו, אנחנו מתאמנים חזק מאוד לאחרונה ונחמד מאוד לראות את העבודה מתורגמת לניצחון", אמר האריס.
הגארד גם החמיא לדה זאו: "מקס היה ענק בשבילנו. הוא מרווח את המגרש, יודע מתי לזרוק ומתי למסור. הוא כמו קפטן, כאילו הוא היה איתנו במשך חודשיים, הוא ממש מצחיק. זה לא קל להיכנס לתוך קבוצה. כשאני הגעתי לקבוצות בעבר במהלך עונה לקח לי הרבה יותר זמן משבוע להיכנס לעניינים".
2 צפייה בגלריה
סי.ג'יי האריס
סי.ג'יי האריס
סי.ג'יי האריס. להט
(צילום: ראובן שוורץ)
הבשורה הפחות משמחת מבחינת חולון היא פציעתו החוזרת של יוגב אוחיון ברצועות הקרסול. למעשה, הרכז הוותיק לא החלים מהפציעה הקודמת שלו בקרסול מתחילת העונה. המשמעות היא שהוא ייעדר לפחות עוד חודש, ולאחר מכן תתבצע הערכת מצב חדשה.
כבר ברביעי (19:00) תארח חולון את מכבי חיפה, שמסתמן שתילחם על ההישרדות בליגה העונה, ובשבת תצא למשחק חוץ קשה נגד הפועל באר שבע. בשבוע הבא מחכה לה משחק חוץ גורלי מול צימוקי מינסק בליגת האלופות, כאשר הפסד יחסל את סיכוייה להעפיל לטופ 16 בליגת האלופות.