בשלוש הפעמים האחרונות בהן התמודדה מכבי תל אביב נגד הפועל חולון היא נאלצה להזיע, והרבה. בסיבוב הראשון היא אף הפסידה. אתמול (ראשון), 72 שעות לאחר שניצחה את הסגולים בתום קאמבק מרשים בחצי גמר הגביע, הצהובים כבר הרגישו הרבה יותר בנוח ודרסו את יריבתם 81:100.
"השחקנים היו מפוקסים מנטלית, שמרנו אותם על סקור נמוך, ולפי הצורה שבה שיחקנו גם הגיע לנו לנצח", הגיב יאניס ספרופולוס, שבעקבות הניצחון העפיל עם האלופה למקום הראשון. "אנחנו עדיין עומדים ביעדים שלנו בזירה המקומית. זכינו בגביע ווינר, העפלנו לגמר הגביע ואנחנו גם נלחמים על הפלייאוף ביורוליג".
2 צפייה בגלריה
טי.ג'יי קליין ואותלו האנטר
טי.ג'יי קליין ואותלו האנטר
"מרגיש בתוך משפחה". טי.ג'יי קליין ואותלו האנטר
(צילום: עוז מועלם)
מעבר לניצחון החמישי ברציפות בליגה והשלישי ברציפות בו הצהובים חוצים את רף המאה נקודות, למכבי תל אביב יש עוד סיבות לאופטימיות לקראת המשחק ביום חמישי הקרוב במילאנו במסגרת היורוליג, וגם לקראת המשך העונה.
הפורוורד המתאזרח טי.ג'יי קליין, שקלע 9 נקודות נגד האקסית בהופעת הבכורה בצהוב, סיפר על ההתאקלמות בקבוצתו החדשה: "זה כבוד בשבילי להגיע למכבי, הקבוצה גרמה לי מיד להרגיש בבית, בתוך משפחה. אעשה כל מה שיגידו לי ואחכה למשחק במילאנו. גם אם לא ארשם, עדיין אעודד את השחקנים בצורה הכי טובה. ידעתי שיהיו אמוציות נגד חולון ואני אסיר תודה להם על כך שהיו המשפחה שלי ובנו את הקריירה שלי".
2 צפייה בגלריה
יאניס ספרופולוס
יאניס ספרופולוס
"השחקנים היו מפוקסים". יאניס ספרופולוס
(צילום: עוז מועלם)
מה שעוד עודד את ספרופולוס היה התרומה של שחקנים שלא נחשבים לכוכבים. למרות אי הכללתו של סקוטי ווילבקין והרחקתו של טיילר דורסי אחרי פחות משלוש דקות, הם ידעו לעשות את העבודה, כמו עוז בלייזר (שהצטיין גם מול חולון בגביע) וכריס ג'ונס שסיימו עם 19 ו-15 נקודות בהתאמה.
"עוז שיחק שני משחקים מדהימים והיה האקס פקטור שלנו", הודה היווני. "אני חושב שכל השחקנים שבאו לשחק הגיבו מצוין. רציתי שטיילר דורסי ישחק יותר, אבל הבעיה היא שהוא הורחק מוקדם מדי".