מנכ"ל איגוד הכדורסל יעקב בן שושן שלח היום (שלישי) מכתב למנכ"ל משרד הבריאות ומנכ"ל משרד התרבות והספורט בבקשה לאפשר כניסת קהל במשחקי חצי גמר גביע המדינה שייערכו ב-11 פברואר בהיכל קבוצת שלמה.
בהיכל יש 3,400 מקומות ישיבה, כשהבקשה היא להכניס עד 700 אוהדים. בן שושן כתב: "מדובר באירוע מסורתי שמתקיים בישראל יותר מ-50 שנה וזוכה לפרסום וחשיפה רבים. אנו מבקשים את אישורכם להפוך את המשחק הזה למעיין פיילוט להכנסת קהל במספר מצומצם לאולם".
1 צפייה בגלריה
סקוטי ווילבקין ואנג'לו קלויארו
סקוטי ווילבקין ואנג'לו קלויארו
ישחקו מול קהל? שחקני מכבי ת"א
(צילום: עוז מועלם)
בן שושן המשיך: "אנו נהיה אחראים לוודא שכל אחד מהנוכחים יהיה רשום ברשימה שתגיע לאיגוד הכדורסל מראש ויצהיר שאינו חולה, אינו סובל מסתמינים וכו׳. כל אחד מהנוכחים ישב לאורך כל זמן שהותו עם מסיכה על הפנים ובריחוק של שני כיסאות לפחות מזה היושב לידו, פרט לבני אותו הבית". עוד נכתב: "אנחנו רואים חשיבות גדולה באפשרות לנסות להחזיר את הספורט הישראלי לשגרה דווקא בערב מיוחד זה ואנו מוכנים לקחת אחריות על הניסיון זה ולדאוג שיתבצע בצורה המיטבית".
כזכור, ארבעת הקבוצות שעלו לחצי גמר הן הפועל ירושלים, הפועל חולון, מכבי ראשון לציון ומכבי ת"א. לבקשת הקבוצות לפני כחודש הוחלט לדחות את משחק הגמר לחודש אפריל בניסיון שהאירוע יהיה עם קהל ולמעשה לפצל את שבוע הגביע לשניים.