עם חזרתו של הכדורסל הישראלי הבינו במכבי אשדוד שמסע ההישרדות להישאר בליגה הבכירה עונה נוספת יהיה קשה וכמעט חסר סיכוי. הדולפינים, שמדורגים אחרונים בהפרש של ארבעה משחקים מהפועל באר-שבע, שייצאו בעוד עשרה ימים למשחק חוץ מול האלופה והמוליכה, מכבי תל-אביב, עברו מהפכה בתקופת הפגרה, כשמלבד הצטרפות של חמישה שחקנים חדשים לסגל, ביניהם שלושת הזרים (זאק ק'אתברסון, אלונזו קולמן וג'יי אר הולדר), חל שינוי גם בעמדת המאמן כשעמית תמיר החליף את בראד גרינברג, זקן המאמנים בליגה, ויעמוד לראשונה בקריירה על קווים של קבוצה בליגת העל.
"רואה את זה כאתגר גדול ומעריך את ההזדמנות שמכבי אשדוד נתנו לי", סיפר תמיר בן ה-40 במסיבת העיתונאים של הקבוצה היום. "יש כמה שחקנים חדשים ואנחנו עובדים קשה כדי לחבר את כולם ונעשה את המקסימום כדי לבוא כמו שצריך". על הסיכויים של קבוצתו לשרוד הוסיף: "כל עוד יש סיכוי נעשה את המקסימום גם אם הוא תיאורטי. זה אתגר גדול אבל אני לא חושש ממנו".
1 צפייה בגלריה
פול סטול
פול סטול
פול סטול
(צילום: יאיר שגיא)
פול סטול, שבתחילה היה נראה שלא ימשיך וחזר בסופו של דבר במקום פול דילייני, אמר: "הרגשתי מחויב למועדון וצורך לעזור לו במאבקים בליגה. אנחנו מכירים את ההנחיות החדשות ואנחנו מקבלים כסף כדי לעשות את מה שאנחנו יודעים, וחלק מזה זה לעמוד בהן ולקבל אותן. אמנם אנחנו נמצאים במצב לא טוב בליגה, אבל כל ספורטאי צריך להאמין שהוא יכול לעמוד באתגרים".