מכבי אשדוד מתחילה לעבוד. סגנית אלופת ליגת העל לנשים הודיעה כי עדן ענבר ימשיך עונה נוספת על הקווים. בנוסף, החתימה שתי שחקניות ישראליות בכירות: יערה יצחקי חתמה לעוד עונה ואילו אלכס כהן מצטרפת לקבוצה מאליצור רמלה.
כהן (27, 1.96 מ') העמידה בעונה שעברה ממוצעים של 11.7 נקודות ו-5.9 ריבאונדים לערב. למרות זאת, לא הצליחה להוליך את רמלה לשום תואר מקומי והקבוצה הפסידה בגמר הגביע ובחצי גמר הפלייאוף למכבי עירוני ר"ג.
3 צפייה בגלריה
אלכס כהן
אלכס כהן
אלכס כהן
(צילום: FIBA.COM)
3 צפייה בגלריה
עדן ענבר
עדן ענבר
עדן ענבר
(צילום: קובי אליהו, באדיבות מינהלת הנשים)
הפועל פ"ת צירפה את הדר חדד (22, 1.79 מטר) לעונה אחת. חדד, שחקנית נבחרת ישראל, מגיעה לפ"ת אחרי שלוש עונת בבנות הרצליה וקודם לכן בהפועל ראשל"צ).
"הייתה לי הזכות לעבוד עם הדר בנבחרת הנערות של ישראל ובתחילת הקריירה שלה בבוגרות. אני שמח מאוד שהיא מצטרפת אלינו לקבוצה", אמר מאמנה של חדד, רועי לוין. "היא אחת השחקניות המוכשרות ביותר בארץ, בעלת יכולות מגוונות ואני בטוח שהיא כשחקנית ישראלית בכירה תוביל אותנו להישגים רבים".
3 צפייה בגלריה
הדר חדד
הדר חדד
הדר חדד
(צילום: FIBA.COM)
כפי שכבר פורסם ב-ynet, מכבי חיפה האריכה בעונה נוספת את החוזה עם שהד עבוד. "המועדון מביע אמון מלא ביכולות האישיות ובמקצוענות של שהד", אמר מאמן חיפה, עומרי צירלין. "אני בטוח שנראה העונה את שהד רעבה וטובה מתמיד לאחר שנה שלמה של צפייה מהצד. תרומתה של שהד לא נמדדת רק במגרש, אלא גם בחדר ההלבשה. מדובר בשחקנית המהווה דמות חיובית שתמיד מקרינה ותורמת מניסיונה הרב לקבוצה".