המשחק בין הפועל חולון למכבי ראשון לציון, שכבר נדחה מספר פעמים מסיבות כאלה ואחרות, והיה אמור להיערך מחר (ראשון), נדחה שוב, הפעם מכיוון שאחד השחקנים הסגולים נדבק בנגיף הקורונה. הבדיקות נערכו לקראת משחקה של הקבוצה בטופ 16 של ליגת האלופות מול ברינדיסי בחוץ ביום רביעי.
לאור הידבקותו של אותו שחקן, שהספיק להתחסן רק במנה הראשון נגד הנגיף, בחולון עצרו פעילות וכבר מחר כל הצוות והשחקנים יבצעו בדיקות על מנת לוודא שאין אנשים נוספים חיוביים לנגיף. רק לאחר מכן הקבוצה תשוב להתאמן.
1 צפייה בגלריה
שחקני חולון חוגגים
שחקני חולון חוגגים
שחקני חולון
(צילום: FIBA PHOTO)
כזכור, גם המשחק שהיה אמור להיערך הערב בין הפועל באר שבע ומכבי חיפה נדחה מכיוון שאחד מהשחקנים הירוקים נמצא חיובי לנגיף.
במינהלת הליגה, בניגוד למקבילתה בכדורגל, לא לוקחים סיכונים ומעדיפים לדחות משחקים ולבצע סבב בדיקות על מנת לוודא כי אין עוד נדבקים. בכדורגל, כאמור, זה לא ממש פועל ככה, ואפשר לתת לדוגמה את המקרה של הפועל תל אביב, שארבעה שחקנים שלה נמצאו הבוקר חיוביים לקורונה, והקבוצה עדיין משחקת הערב מול מכבי נתניה.
ממינהלת הליגה נמסר: "המינהלת רואה חשיבות ממעלה ראשונה על שמירת בריאות השחקנים, לא תסכן אותם ולא תאפשר לקבוצות להתמודד אחת נגד השנייה כל עוד לא נבדקה כל הקבוצה לפחות 72 שעות מהמגע האחרון עם המאומת. מדיניות זו תמשיך בשבועיים הקרובים עד שמרבית שחקני הליגה יהיו לאחר החיסון השני".