שלומי הרוש צפוי לתבוע את הפועל חולון בבית הדין לעבודה על סכום של קרוב לחצי מיליון שקל בטענה לפיצויי פיטורים שלטענתו הקבוצה לא שילמה לו על תשע עונת בהן שיחק במועדון.
במכתב הדרישה שהגיש עורך הדין איציק אבישר מטעמו של הרוש נכתב כי קפטן הסגולים לשעבר פוטר ב-1 באוגוסט 2020, ומאז למעלה משלושה חודשים מחכה לכספיי הפיצויים שלו על התקופה הארוכה בה שיחק עבור המועדון.
4 צפייה בגלריה
שלומי הרוש מול ווילבקין
שלומי הרוש מול ווילבקין
שלומי הרוש
(צילום: ראובן שוורץ)
בהסכמים שנחתמים בין שחקנים לקבוצות יש סעיף (6ב) שקובע כי שכרו החודשי של שחקן יכלול גם פיצויי פיטורים, אולם רק במידה שמשרד העבודה חותם על הדברים ומאשר אותם. נכון לעכשיו לא ברור אם חולון החתימה את משרד העבודה, שכן עו"ד אבישר עדיין לא קיבל את המסמך המבוקש מהמועדון למרות שדרש אותו לפני שבועיים.
תגובת איתן לנציאנו, יו"ר הפועל חולון: "אני מגיב כאן כאיתן ופחות כיו"ר חולון כי אני יודע מה עשיתי אישית עבור שלומי שהיה לי כבן לאורך השנים. צר לי שהגיע למצב הזה ששחקן שהיה אצלנו מלך לא יודע להיפרד בצורה יפה ממועדון שנתן לו את כל מה שרק יכול היה לחלום לקבל, ואני לא מדבר רק על שכר ולא בפעם הראשונה".
4 צפייה בגלריה
לנציאנו. מאוכזב
לנציאנו. מאוכזב
לנציאנו. מאוכזב
(צילום: ראובן שוורץ)
"לא אשכח איך הסתובבתי ברחבי העיר לגייס כספים על מנת להחזיר אותו מאילת ואיך שלמה אייזיק ואני הודענו לשרון דרוקר בעונה שעברה שמבחינתנו שלומי חתום למרות שסיים חוזה, ואני לא בטוח שזה מה שהמאמן רצה אבל אצלנו מכבדים שחקנים".
"צר לי שזה המצב, יש לי עוד הרבה מה להגיד, הכאב האישי כרגע גדול מכדי לעכל את עצם הדרישה, שהיא הזויה בפני עצמה, ונראית יותר כפעולת נקם מאשר כדרישה לגיטימית. רק אוסיף ואומר שהצד התמים כאן זה לא השחקן אלא אנחנו כמועדון ואני אישית כפי הנראה, האמת זה עצוב ומצער".
4 צפייה בגלריה
הרוש מניף את גביע המדינה בימים יותר יפים
הרוש מניף את גביע המדינה בימים יותר יפים
הרוש מניף את גביע המדינה בימים יותר יפים
(צילום: אורן אהרוני)

תביעה דומה גם בעולם הכדורגל

במקביל להרוש, מטפל משרדו של אבישר בתיק דומה גם בעולם הכדורגל בין שבעה שחקנים, וביניהם עידן טל, תומר בן יוסף ואריאל הרוש, שתבעו את בית"ר ירושלים בשני מיליון שקלים על סכומי פיצויים שהם מעל שכר המינימום במשק, כאשר השחקנים טוענים שלא קיבלו את כל מה שמגיע להם.
4 צפייה בגלריה
איציק אבישר
איציק אבישר
עו"ד איציק אבישר
(צילום: פרטי)
תביעה הוגשה בזמנו לבית הדין לעבודה בי-ם שפסק כי האחריות לטיפול בתיק היא של המוסד לבוררות בהתאחדות ולא שלו. לטענת עו"ד אבישר, הגעה לבוררות בהתאחדות תמנע מאותם שחקנים לקבל פיצויים. בעקבות כך הוגש ערעור על ההחלטה אליו צורפו מטעם התובעים ההסתדרות וארגון השחקנים. מחר (שני) בית הדין לעבודה ידון בנושא ויצטרך להגיע להכרעות.