צפו בתקציר המשחק

הפועל חולון חטפה אמש (שני) תבוסה בהפרש הגבוה ביותר שלה בפלייאוף (34 נקודות) ב-21 השנים האחרונות - 99:65 לגלבוע/גליל במשחק מספר 2 ברבע גמר הפלייאוף (1:1 בסדרה). זו למעשה התבוסה השלישית הכי גדולה של המועדון בהיסטוריה שלו בפלייאוף, אחרי 107:70 להפועל תל אביב בעונת 1978/79 ו-114:77 למכבי ת"א בעונת 1998/99.
זה לא רק היכולת הרעה, אלא בעיקר הגישה של השחקנים וההקרבה שלא הייתה קיימת אתמול, בניגוד לניצחון באשדוד במשחק הראשון. לספוג 69 נקודות יחד ברבע השני והשלישי, לא משאירים מקום לפרשנות אחרת בנוגע לכך.
3 צפייה בגלריה
גיא פניני מאוכזב
גיא פניני מאוכזב
פניני. לא הייתה הגנה
(צילום: עוז מועלם)
"אפשר לא להיות טובים בהתקפה, זה בסדר, אבל לפחות שנפוצץ בהגנה. אין סיבה לחטוף כל כך הרבה נקודות מקבוצה ברמה שלנו, ועוד גלבוע/גליל עשתה לנו הנחות ברבע האחרון", אמרו במועדון.
בחולון מסבירים כי הם משחקים עם רוטציה של שמונה שחקנים בלבד, והשינוי ששחקן אחד או שניים יכולים לעשות כשהם עולים מהספסל, בטח שהוא רחוק מלהיות איכותי, הוא מינורי. "כדי להיות טובים אנחנו צריכים שגיא פניני, שלומי הרוש ולפחות שני זרים יתפסו יום. זה לא קרה, והתוצאה בהתאם", אמר גורם במועדון.
3 צפייה בגלריה
עמית שרף
עמית שרף
שרף. לא קל לאמן בסיטואציה הזאת
(צילום: ראובן שוורץ)
לחולון אין יותר מדי זמן להתאבל על התבוסה. ביום חמישי (עדיין לא נקבעה שעה) הם יארחו את גלבוע/גליל למשחק המכריע בסדרה באולם הקריה באשדוד (היכל טוטו בחולון תפוס לתערוכת לגו). ניצחון והם יעלו לפיינל פור, הפסד והעונה הזאת הסתיימה מבחינתם.
בנוגע לעונה הבאה אין עדיין חדש. במועדון מנסים לגבש סופית את קבוצת הניהול שתיקח אחריות על הקבוצה, והנושא בעבודה. הבעיה העיקרית של חולון, כמו של שאר קבוצות הליגה, הוא חוסר הוודאות בנוגע למה יקרה בעונה הבאה מבחינת תאריך פתיחת העונה, גביע ווינר יתקיים או לא, השחקנים יצטרכו בידוד, מתי יקבלו את כספי הפיצויים מהמדינה, ועוד לא מעט נושאים שמקשים כרגע על המועדון לקבל החלטות.
3 צפייה בגלריה
סטפנוס דדאס
סטפנוס דדאס
דדאס. הוא בטוח יהיה בחולון בעונה הבאה
(צילום: ראובן שוורץ)
נכון לעכשיו יש שלושה שחקנים משמעותיים בסגל עם חוזה לעונה הבאה - גיא פניני, יוגב אוחיון ושלומי הרוש. זה לא סוד שהיחסים עם פניני בעקבות התביעה שהגישה הקבוצה נגדו הם לא כמו בעבר, ואם תהיה קבוצה שתרצה אותו, בחולון יסכימו לשחררו. גם מקומם של אוחיון והרוש רחוק מלהיות מובטח.