צרות נוספות להפועל ירושלים. אחרי פציעתו של ג'ייקובן בראון וההדחות מרבע גמר הפיינל-8 בליגת האלופות ומחצי גמר גביע ווינר, לקבוצה נודע הבוקר (שני) כי מלקולם היל סובל משבר בכף ידו השמאלית וייעדר כשמונה שבועות.
בשבת האחרונה, בהפסד 89:85 להפועל חולון, רשם היל 14 נקודות ו-6 ריבאונדים, אך כאמור, גם נפצע. עם היעדרותו, עודד קטש יאלץ להסתדר עם חמישה זרים בלבד בסגל: כריס קרמר, טאריק פיליפ, טיישון תומאס, דייוידאס סירווידיס וסולימאן בריימו. נכון לעכשיו, בירושלים לא מחפשים להיל מחליף בעמדה מספר 3, אלא מתמקדים בצירוף שחקן פנים.
2 צפייה בגלריה
מלקולם היל
מלקולם היל
פציעה כבר בשלב מוקדם של העונה. היל
(צילום: באדיבות הפועל ירושלים)
2 צפייה בגלריה
מלקולם היל מכדרר
מלקולם היל מכדרר
מלקולם היל במשחק מול חולון בשבת האחרונה
(צילום: אורן אהרוני)
שחקניו של קטש סגרו שבוע עגום מבחינתם עם ההפסד הראשון ביום שלישי האחרון לטורק טלקום הטורקית במסגרת המחזור הראשון בליגת האלופות, וכאמור ההדחה בשבת מגביע ווינר. האדומים מקווים שהשבוע הבא ייראה אחרת כשיפתחו רשמית את העונה בליגת העל ביום ראשון (8.11), במשחק בית מול עירוני נהריה ולאחר מכן ביום רביעי יארחו בפיס ארנה את לימוז', שביקשה להחליף ביתיות בעקבות הסגר בצרפת.
"אני לא חושב שהפסדנו את המשחק בדקות האחרונות", התייחס עודד קטש להפסד הדרמטי מול חולון. "זה היה משחק עם מחצית ראשונה נוראית שלנו. כשמגיעים למשחק מול חולון כמו שהיא משחקת, אין יותר מדי דברים טקטיים להתאמן אליהם. זה מתחיל מהגנת יחיד ולסגור על הריבאונד, ומהצד השני להתמודד עם האובר-אגרסיביות שלהם. במחצית הראשונה היינו עם 13 איבודי כדור ואני חושב שזה היה המפתח. במחצית השנייה שמרנו 14 דקות מעולה, ידענו לנצל את היתרונות שלנו וכבר עברנו לתשע הפרש, עשינו כמה דברים נוראים, אבל אלה דברים שאנחנו יודעים ועובדים עליהם".