אליצור רמלה לא מפסיקה להתחמש לקראת עונת 2020/21 והיום (שישי) הודיעה על צירופה של דרו אדלמן (25, 1.93 מטר). אדלמן תחל את שנתה השלישית בישראל, אחרי שכבר שיחקה ברמת השרון ומכבי אשדוד.
רמלה רשמה עד כה רכש מרשים ונחשבת לאחת המועמדות הראשיות לזכייה באליפות. לצד אדלמן אפשר למצוא את נעמה שפיר, אלכס כהן והזרות טיפאני מיטצ'ל, אליסון הייטאואר וקליאה קאפר. שירה העליון תאמן את הקבוצה.
2 צפייה בגלריה
דרו אדלמן
דרו אדלמן
אדלמו מול רמלה בעונה שעברה
(צילום: קובי אליהו, מינהלת הנשים)
אחרי סקויה הולמס וצ'לסי הופקינס, אליצור חולון צירפה זרה שלישית: שיי קלי/ קלי (28, 1.85 מטר) חוזרת לקדנציה שנייה בקבוצה, אחרי שבעונת 2018/2019 הוליכה את הקבוצה לחצי גמר הפלייאוף וסיימה עם ממוצעים של 20.3 נקודות, 11.9 ריבאונדים ו-4.8 אסיסטים.
2 צפייה בגלריה
שיי קלי אליצור חולון ג'יימי נארד אליצור רמלה
שיי קלי אליצור חולון ג'יימי נארד אליצור רמלה
חיזוק נהדר. קלי
(צילום: אודי ציטיאט, מנהלת הנשים)
תהיה זו עונתה הרביעית של קלי בישראל. היא שיחקה בהפועל ראשון לציון והוכתרה בזמנו כמלכת הסלים של הליגה ואשתקד ברמת השרון. חולון, שעל פי התכנית תחל להתאמן לקראת העונה הקרובה ב-1.9, תעמיד לצד הזרות כמה שחקניות צעירות מוכשרות: ליעד אורבך, אמי רינת ואיילה רוט. עוד בסגל של המאמן רועי איזנברג: עדי נורבינד, ויארין סארג', יהלי בן הרוש, חן קובה ומור שבתאי.
מנחם וידהורן, יו"ר הקבוצה, אמר לאחת ההחתמה: "שיי היא אחת השחקניות האיכותיות ביותר ששיחקו בחולון בשנים האחרונות ובליגה כולה. החיבור שלה למועדון היה מיידי. אני מאושר שהצלחנו להחזיר אותה אלינו. לדעתי, יחד איתה אנחנו מחזיקים בשלישיית זרות איכותית ביותר ומנוסה מאד, המכירה היטב את הליגה".