מכבי תל אביב תארח מחר (שלישי, 19:30) את אנאדולו אפס הלוהטת במשחק השלמה ביורוליג. המשחק המקורי נדחה בגלל הסגר בנתב"ג, והצהובים מגיעים אליו אחרי התבוסה לפנאתינייקוס ועם סיכויים קלושים להעפיל לפלייאוף היורוליג.
המאמן יאניס ספרופולוס אמר: "אנחנו משחקים מול קבוצה מאוד איכותית. הם נמצאים בכושר משחק הכי טוב שלהם. אנחנו צריכים להיות מאוד אגרסיביים ולהלחם חזק בכל חלק במשחק ועל כל כדור. יש לנו אתגר גדול מול קבוצה כישרונית. אנחנו רוצים להלחם על הסיכויים שלנו, ולהראות על הפרקט שאנחנו קבוצה לוחמת".
1 צפייה בגלריה
יאניס ספרופולוס על הקווים
יאניס ספרופולוס על הקווים
יאניס ספרופולוס. המצב של מכבי לא טוב
(צילום: עוז מועלם)

"זה סוג של קלוז'ר, בעונה שעברה זה היה המשחק האחרון שלנו מול קהל ועכשיו זה מאוד חשוב שיש לנו את האוהדים איתנו, האוהדים מוזמנים לדחוף את הקבוצה והשחקנים למקסימום שלהם כי יש לנו עבודה קשה".
על העתיד אמר היווני: "ברגע הזה אנחנו מרוכזים רק במשחקים, כמאמן של מכבי תל אביב אני עושה את הכי טוב שלי גם אם הסיכוי לעלות לפלייאוף הוא מתמטי. ברור שיש לנו קצת מחשבות על העונה הבאה, אבל זה עדיין מוקדם כדי לקחת החלטות. אנחנו רוצים לנצח כמה שיותר משחקים עד הסוף, זאת המטרה שלנו, ואז נראה אם זה יספיק או לא, כנראה שזה לא יספיק, אבל בשבילנו חשוב לשחק עם כבוד עד הסוף".