נקבעו משחקי רבע גמר גביע המדינה בכדורסל. במשחק המרכזי האלופה מכבי ת"א תארח בהיכל מנורה מבטחים את הפועל תל אביב לדרבי גדול. במשחק הראשון שהוגרל נקבע שהפועל גלבוע/גליל תארח בגן נר את הפועל ירושלים, מחזיקת הגביע.
בשני המשחקים הנותרים נקבע כי מכבי ראשון לציון תארח את נס ציונה, ומכבי חיפה תארח את הפועל חולון. המשחקים יתקיימו בין ה-2 ל-4 בינואר.
2 צפייה בגלריה
סקוטי ווילבקין וים מדר
סקוטי ווילבקין וים מדר
סקוטי ווילבקין וים מדר
(צילום: ראובן שוורץ)
בדרך לשמונה האחרונות, האלופה עברה את הפועל חיפה ללא תנאי אחרי ניצחון 73:98 בחוץ. גם האדומים השיגו ניצחון חוץ, על אליצור נתניה מהלאומית - 70:77. הפועל ירושלים ניצחה 81:90 את הפועל אילת בארנה וגלבוע/גליל עברה את עירוני נהריה עם 75:83 בחוץ.
הצהובים אמנם עוברים עונה לא פשוטה ביורוליג למרות הניצחון המרשים על ברצלונה במחזור האחרון, אבל בליגה הפסידו רק פעם אחת בשישה משחקים. הפועל ניצחה במחזור האחרון את עירוני נהריה וקטעה בכך רצף של ארבעה הפסדים.
2 צפייה בגלריה
טיישון תומאס לא מצליח לעצור את ההטבעה
טיישון תומאס לא מצליח לעצור את ההטבעה
המפגש האחרון בין הפועל ירושלים לגלבוע/גליל
(צילום: שלו שלום)
הפועל ירושלים, שתתארח הערב במסגרת ליגת האלופות של פיב"א אצל איגוקאה הסלובנית, מושלמת בינתיים בזירה המקומית (אם לא סופרים הפסד חסר חשיבות להפועל ב"ש בליגה הבלקנית).
בנוגע לחצי הגמר והגמר, ייתכן כי תהיה דחייה של המועדים שתוכננו מראש, וזאת במטרה להשאיר סיכוי לאפשרות שקהל יורשה להיכנס אליהם. המועד יפורסם בימים הקרובים.