המאבק על הכרטיס הרביעי והאחרון לחצי גמר הפלייאוף בליגת העל לנשים יגיע ביום ראשון לנקודת רתיחה. מכבי עירוני רמת גן ובנות הרצליה - אחת מהן תחגוג בסיום הערב.
הסיפור פשוט: ר"ג הרביעית (מאזן 11:11) תעלה אם תנצח בביתה את המוליכה אליצור רמלה, שכבר הבטיחה מזמן את המקום הראשון בסיום הבית העליון. הרצליה החמישית (12:10) תזכה ברגע האחרון בכרטיס רק אם שלושה דברים יקרו במקביל: היא תנצח בביתה את אליצור חולון, ר"ג תפסיד וגם מכבי חיפה השישית תמעד במשחק החוץ שלה מול מכבי אשדוד.
3 צפייה בגלריה
מרינה מייברי
מרינה מייברי
מייברי בפעולה. "הכדור פשוט לא רצה להיכנס"
(צילום: באדיבות מינהלת ליגת העל לנשים בכדורסל)
3 צפייה בגלריה
מרינה מייברי
מרינה מייברי
הכוכבת הגדולה של הרצליה. מייברי
(צילום: באדיבות מינהלת ליגת העל לנשים בכדורסל)
הרצליה תגיע למשחק אחרי שהפסידה אתמול 81:75 לאליצור רמלה במשחק הפכפך שגם סיפק נתון משוגע. מרינה מייברי, הכוכבת הגדולה של הקבוצה מהשרון, סיפקה טריפל-דאבל של 17 נקודות, 11 ריבאונדים ו-10 אסיסטים, למרות ערב שכלל 0 מ-15 מזעזע מחוץ לקשת.
מייברי קלעה ב-6 מ-8 לשתיים ו-2 מ-2 מהקו, אבל את הזריקות לשלוש פשוט פספסה מכל מצב. "זה דבר נדיר, בטח לשחקנית כמוה", הסביר מאמנה של מייברי, דני גוט. "היא לקחה זריקות טובות, פנויות, אבל הכדור פשוט לא רצה להיכנס".
3 צפייה בגלריה
מרינה מייברי במדי דאלאס ב'בועה' האחרונה
מרינה מייברי במדי דאלאס ב'בועה' האחרונה
סיפור גדול גם ב-WNBA. מייברי במדי דאלאס ווינגס
(צילום: AP)
בכל מקרה, מייברי מנפקת עד כה עונה פנטסטית מבחינה אישית עם ממוצעים של 23.4 נקודות (מלכת הסלים של הליגה), 7.6 ריבאונדים, 6.9 אסיסטים ו-2.4 חסימות למשחק. "זה רק מוכיח איזו שחקנית גדולה היא", סיכם גוט.
מייברי הפכה בשנה האחרונה לאחד הסיפורים היפים גם ב-WNBA. מי שנבחרה רק במקום ה-19 בדראפט על-ידי לוס אנג'לס ספארקס ונשלחה לדאלאס - פרצה אצל הווינגס. הקבוצה אמנם לא העפילה אשתקד לפלייאוף וסיימה במאזן 14:8, אבל מייברי הפכה לאחת השחקניות המשמעותיות - למרות שבהתחלה לא ממש נספרה.