צפו בחגיגות הזכייה בגביע של מכבי ת"א
(צילום ועריכה: עוז מועלם)
"הרווחנו הרבה יותר ממה שהפסדנו": זה המוטו במכבי ראשל"צ, גם אחרי ה-86:69 למכבי ת"א אתמול בגמר הגביע בהיכל טוטו.
ראשל"צ הרוויחה בעיקר שני דברים חשובים, גם אם שמים בצד את ההחלטה של אנשי המועדון לא להישאר לטקס הנפת הגביע. הראשון, כבוד מקצועי. אם ניתן לקרוא לזה כך, בשל העובדה שלאורך כמעט 40 דקות עמדה הקבוצה שווה למכבי ת"א, למרות הסגל החסר. השני, הניסיון ודקות הפרקט שקיבלו לא מעט שחקני קבוצת הנוער וביניהם טל פלד בן ה-18, שסיים פעם שלישית ברציפות עם כמות דו-ספרתית של נקודות.
3 צפייה בגלריה
שחקני מכבי ראשון לציון
שחקני מכבי ראשון לציון
קיבלו את כל המחמאות מאנשי המועדון. שחקני מכבי ראשל"צ
(צילום: עוז מועלם)
3 צפייה בגלריה
עובדיה ופליישר לא עושים חשבון לווילבקין
עובדיה ופליישר לא עושים חשבון לווילבקין
עובדיה ופליישר לא עושים חשבון לווילבקין
(צילום: עוז מועלם)
"אני מאוד גאה בשחקנים, במועדון, בקהל שהגיע ובדרך שהייתה לא פשוטה", אמר המאמן גיא גודס. "גאה על מה שהבחורים עשו בתנאים לא פשוטים. יש לנו דרך וכיוון בסטנדרטים שלי. הפכנו למועדון מוביל תוך כדי שיתוף צעירים. עשינו הכי טוב שאפשר עם שישה שחקנים ונתנו פייט גדול. אמרתי לילדים, כשהובלנו 6:7, שהם כבר ניצחו את הערב הזה".
גודס, שסוגר שלוש עונות במועדון הכתום, יודע היטב כי בקיץ הוא יהיה מועמד מוביל לאמן את נבחרת ישראל. זאת למרות שהקבוצה שלו לא הצליחה להתברג בשמינייה הראשונה בליגת העל. אך הערכה הגדולה שהוא מקבל עשויה להקנות לו את התפקיד. "מבחינה אישית אקח כמה ימים ואשב עם הסוכן שלי. אבין מה יש על השולחן ואקח את ההחלטה הכי טובה", הודה המאמן.
3 צפייה בגלריה
גיא גודס
גיא גודס
יעזוב לנבחרת? גודס
(צילום: עוז מועלם)
למרות אותה עזיבה של הפרקט בסיום מצד השחקנים ואנשי הצוות, הדבר המשמח ביותר כמובן עבור היו"ר יצחק פרי הוא השיתוף של אותם בוגרי מחלקת הנוער, ששניים מהם נכללו לראשונה בסגל הקבוצה (ואף פתחו בחמישייה) כמו עומר חממה ויוגב עובדיה.
"הכדורסלן הישראלי - כשנותנים לו אז הוא מוכיח את עצמו", אמר הרכז נמרוד טישמן. "אף אחד לא הכיר את טל פלד והוא הראה מה הוא יכול. הצעירים באמת עלו ושיחקו מדהים. פעם ראשונה בבוגרים, ועוד בגמר גביע מול מכבי ת"א. זה ייתן להם המון ביטחון".