פעילות הפועל חיפה הושבתה ולא ברור אם תוכל לקיים את משחקה הבא - ב-6 במרץ מול גלבוע/גליל בליגת העל. בבדיקות שערכו אמש מספר מאנשי הקבוצה, שחשו שלא בטוב, התגלה כי הם מאומתים לקורונה. כל שחקני ואנשי הקבוצה שלא נבדקו יעברו גם כן בדיקה לראות אם יצאו חיוביים.
מדובר על מקרה ההדבקה שני בהפועל חיפה, שאתמול נקנסה ב-30 אלף שקל על-ידי המינהלת לאחר ששחקני ואנשי הקבוצה ביקרו בבית ספר בעיר כחלק מפעילות תרומה לקהילה.
1 צפייה בגלריה
אלעד חסין
אלעד חסין
פעילות הקבוצה הושבתה. חסין
(צילום: גיל נחושתן)
בהודעה שהוציא אתמול יו"ר המינהלת שמואל פרנקל נאמר: "עד כה הוכיחה ליגת ווינר סל שהשמירה על הנחיות מבטיחה את המשך קיומה הסדיר ואסור לאף קבוצה להפר את ההנחיות. אני מצפה מכל הקבוצות להמשיך כפי שעשו עד כה כשאנחנו כל כך קרובים ליעד הכי חשוב שלנו, חזרת הקהל לאולמות".

חנן קולמן מצטרף

ובעניין אחר: הפועל חיפה הודיעה על החתמתו של הגארד הישראלי, חנן קולמן, עד לסיום העונה. קולמן (37, 1,91 מ׳), בעל אזרחות דנית, מגיע אחרי שתי עונות בקופנהגן וולף פאק הדנית.
במהלך הקריירה זכה קולמן בתארים רבים כמו באליפות פינלנד, הגביע הדני, אליפות בישראל וגביע המדינה. קולמן יחליף את טיילור רוצ'סטי שעזב את ישראל. זאת לאחר שמשרד הפנים לא אישר את כניסת אשתו ושני ילדיו הקטנים לישראל.