הבוקר (שלישי) נערך דיון מקדים בבית המשפט המחוזי בתל אביב בתביעתו של נציג הבעלים הפרטיים לשעבר בהפועל תל אביב, ידידיה רפפורט, נגד המועדון על סך של 5.1 מיליון שקלים בגין החזר הלוואות שהוא טוען כי המועדון חייב לו.
עוד לפני הדיון הגיש רפפורט בקשה לצווי עיקול נגד המועדון בגין הלוואות גב אל גב שלטענתו האדומים חייבים לו על סך 695 אלף שקלים, אותם לווה בעצמו מהבנקים - והפועל ת"א הפסיקה להחזירו לו אותן בשנה שעברה, אחרי שעזב את תפקידיו.
3 צפייה בגלריה
רפפורט
רפפורט
רפפורט
(צילום: עוז מועלם)
3 צפייה בגלריה
רמי כהן מגיע לישיבה
רמי כהן מגיע לישיבה
כהן
(צילום: יאיר שגיא)
לאחר ששני הצדדים הסבירו את טענותיהם, ורפפורט ויו"ר הפועל ת"א רמי כהן עלו לתוכן העדים ונחקרו על ידי עורכי הדין, הודיע השופט יונה אטדגי על החלטתו.
"המשיבה (הפועל ת"א) תמשיך לשלם את ההלוואות הבנקאיות כסדרן וכפי שנעשה עד כה בהתאם ללוחות הסילוקין של הבנק המלווה. כל עוד המשיבה תתמיד בכך, לא יוטל עליה עיקול. אם המשיבה תחדל, המבקשים (רפפורט) יוכלו לשוב ולעתור להטלת עיקולים", כתב השופט בפרוטוקול הדיון. כמו כן, הציע השופט כי הצדדים יפנו להליך של גישור בנוגע לשאר התביעה של רפפורט נגד המועדון. הצדדים הסכימו על כך.
3 צפייה בגלריה
החלטת השופט בסיום הדיון
החלטת השופט בסיום הדיון
החלטת השופט בסיום הדיון
מהפועל ת"א נמסר בתגובה: "בדיון שנערך הבוקר בבית המשפט בעניין תביעתו של ידידיה רפפורט לסעד זמני ועיקולים, בו יוצגה הפועל תל אביב ע"י עורך דין רן פירון ממשרד מ.פירון, נדחתה בקשתו של רפפורט להטלת עיקול על חשבונות הקבוצה. כמו כן, הוחלט בהסכמה שהצדדים יפתחו בהליך של גישור".
עורכי דינו של רפפורט, רועי סלוקי ושירלי רובינשטיין ממשרד סלוקי קוסובור ושות', הגיבו גם כן: "בדיון היום הורה בית משפט להנהלת הפועל להמשיך לשלם הלוואות בסך כ-700 אלף שקלים, כתנאי לכך שלא יוטלו עיקולים כבר בשלב זה. כעת לא יכול להיות ספק, שגרסת כהן ש'הכל תרומות' שקרית. במהלך הדיון הציע המועדון למר רפפורט לחזור לעמדת ההנהלה, אבל זה לא על הפרק. הצדדים הסכימו לשקול גישור, במקביל לבדיקת הרשויות את זיוף חתימתו של רפפורט, על דו"חות שהגישה הנהלת המועדון למנהלת הליגה".