צפו בספרופולוס מדבר לפני אנאדולו אפס
(צילום: עוז מועלם)

מכבי תל אביב נמצאת במצב בעייתי ביורוליג. האלופה הישראלית פתחה את העונה עם מאזן של שני ניצחונות לעומת ארבעה הפסדים וחייבת להפוך את המומנטום ולצאת לדרך חדשה. הבעיה שמחר (חמישי, 19:30) היא מתארחת אצל אנאדולו אפס החזקה, ולנצח אותה לא תהיה משימה פשוט בכלל.
הקבוצה הטורקית אמנם פתחה את העונה בצורה מגומגמת משהו, אבל אסור לשכוח שעד לביטול המשחקים בעונה שעברה, היא הוליכה את הטבלה ונראתה כפייבוריטית לזכות ביורוליג. מכבי תל אביב זכתה לחדשות טובות מבחינתה, כאשר על פי דיווחים בטורקיה שניים מכוכביה הקבוצה, בראיינט דנסטון ושיין לארקין לא ישחקו מחר. כמו כן, טיבור פלייס בספק. הקבוצה הודיעה גם כי נמצא חולה קורונה בסגל.
4 צפייה בגלריה
השחקנים מתאמנים
השחקנים מתאמנים
ספרופולוס מתוסכל מהפציעות
(צילום: עוז מועלם)
4 צפייה בגלריה
כריס ג'ונס
כריס ג'ונס
כריס ג'ונס
(צילום: עוז מועלם)
"אנחנו צריכים לעקוב אחרי תוכנית המשחק שלנו כי הם קבוצה מאוד מסוכנת", אמר יאניס ספרופולוס. "צריכים להישאר מרוכזים במשך 40 דקות כי אם לא נהיה מרוכזים אפילו לכמה דקות, זה מספיק בשביל אנאדולו".
4 צפייה בגלריה
סנדי כהן
סנדי כהן
סנדי כהן
(צילום: עוז מועלם)
"מהרגע הראשון שהגעתי למכבי דיברתי עם כל השחקנים, וכמובן עם סקוטי", המשיך ספרופולוס והחל להחמיא לכוכב שלו. "דיברתי על איך הם צריכים לשחק הגנה טובה יותר ואיך כל אחד צריך להיות יותר אפקטיבי בהגנה, בגלל שאם אתה רוצה להיות שחקן טוב באופן כללי אתה צריך להציג גם הגנה טובה. לא משנה כמה אתה יוצר וטוב התקפית, חלק חשוב מהמשחק הוא גם לעצור את היריב שלך. סקוטי הוא מאוד מוכשר בהתקפה, לאחרונה הוא עושה עבודה טובה יותר עם הכדור, הוא אתלט מצוין, הוא עושה כמה מהלכים טובים בהגנה, ואני מאוד מרוצה מזה, אני מצפה שכל הקבוצה תציג הגנה טובה יותר. יש לנו שחקנים מעונה קודמת ושחקנים שחתמו הקיץ וצריך ליצור מן תלכיד מסוים, אנחנו עושים את זה בכמה חלקים של המשחק".
נכון לעכשיו שלושת הפצועים של מכבי, עומרי כספי, ג'ון דיברתולומאו ויובל זוסמן, עדיין לא שבו לעניינים, והמאמן היווני נשמע מתוסכל מכך: "אני לא יודע אם יש קבוצה ביורוליג או בליגה הישראלית שתשחק טוב יותר כשיש לה שלושה שחקנים מהסגל שפצועים. דיברתי עם מישהו בקבוצה והוא אמר שהוא לא זוכר מתי מכבי התחילה עונה עם שלושה שחקנים פצועים, וזה משהו שאנחנו צריכים לקחת בחשבון. זה לגמרי אחרת כשיש לך אמנם שמונה שחקנים מהעונה שעברה אבל שלושה מהם לא משחקים, אז יש לנו חמישה שחקנים מהעונה שעברה ושישה שחקנים חדשים".
4 צפייה בגלריה
ג'ון דיברתולואמו
ג'ון דיברתולואמו
בינתיים רק חזר לאימונים. ג'ון דיברתולואמו
(צילום: עוז מועלם)
פורסם לראשונה: 12:45, 04.11.20