בשבוע הבא תמשיך את נבחרת הנשים את הופעותיה במוקדמות אליפות אירופה. בתחילה בשל לוח המשחקים שנקבע ב"בועה" בכרתים - היה נראה שהיא תיאלץ לעשות זאת ללא אחת מהשחקניות המרכזיות שלה, טל לב.
לב, שומרת שבת ובשל הנחיות הבידוד והתנאים שיהיו ביוון, יקשה עליה להגיע למשחק השני של הנבחרת - שנקבע לשבת הבאה ב-14:00 בצהריים מול שבדיה (הראשון ייערך יומיים קודם נגד מונטנגרו). בתחילה, שוחררה אתמול מהסגל לאחר שיחה עם אלי רבי, אך היום (רביעי) הודיע המאמן כי הוא מחזיר אותה וכי היא תצא ליוון.
3 צפייה בגלריה
טל לב
טל לב
תצא עם הנבחרת. לב
(צילום: אורן אהרוני)
3 צפייה בגלריה
לא תחמיץ את המשחקים בחלון הנוכחי. לב
לא תחמיץ את המשחקים בחלון הנוכחי. לב
לא תחמיץ את המשחקים בחלון הנוכחי. לב
(צילום: פיב"א)
באיגוד אישרו את הפרטים: "בעקבות שיחה שיזמה השחקנית טל לב, עם מאמן נבחרת הנשים אלי רבי, החליט האחרון שהשחקנית תחזור לסגל הנבחרת ותצא איתה ל'בועה' בכרתים ביום ראשון. לב שומרת שבת ולכן לא תוכל לקחת חלק במשחק הנבחרת בשבת הבאה נגד שבדיה. מכיוון שלנסיעה יצאו 13 שחקניות, החליט רבי להחזיר את לב לסגל, היא צפויה לשחק נגד מונטנגרו ביום חמישי הבא ונגד שבדיה תתלבש שחקנית אחרת".
לב, שנמצאת בסגל נבחרת הנשים הבוגרת מאז 2015, זכורה משלשת הניצחון הדרמטית בניצחון על פורטוגל בזיסמן לפני שלוש שנים. מול שבדיה, בתבוסה 77:40 בפתיחת מוקדמות היורובאסקט, קלעה 8 נקודות.
3 צפייה בגלריה
אלי רבי מאמן אליצור רמלה
אלי רבי מאמן אליצור רמלה
מאמן נבחרת ישראל, אלי רבי
(צילום: עודד קרני, באדיבות מינהלת הנשים)
הסגל הישראלי כולל את: טל לב, עדן רוטברג, דניאל רבר, אלכס כהן, צליל וטורי, ליעד אורבך, אמי רינת, מרים חנון, שהד עבוד, דניאל קארש, גילי אייזנר, עדן ציפל, מאי דיין ושירה חג'ג'. מאמנים: אלי רבי, רועי אייזנברג, שירה העליון.
פורסם לראשונה: 09:15, 04.11.20