אליצור רמלה השיגה הערב (רביעי) ניצחון נוסף - ה-15 מ-17 משחקיה העונה בליגת העל - הפעם 62:72 על הפועל פ"ת. כל זאת ביום בו ציינה הקבוצה עשור לזכייה ההיסטורית שלה ביורוקאפ.
הניצחון עזר לרמלה לעשות צעד נוסף לעבר הבטחת המקום הראשון ויתרון הביתיות בחצי גמר הפלייאוף, אבל בעיקר סיבך את פ"ת. במחזור האחרון של העונה הסדירה (שישי, 12:00) יאבקו שלוש קבוצות על שני כרטיסים: מכבי חיפה החמישית (מאזן 9:8), ר"ג השישית (9:8) והפועל פ"ת השביעית (10:7).
2 צפייה בגלריה
לייני בפעולה
לייני בפעולה
משחק ענק. לייני
(צילום: באדיבות מינהלת ליגת העל לנשים)
2 צפייה בגלריה
אליסון הייטאוור
אליסון הייטאוור
רמלה עם ניצחון 15 העונה בליגה. הייטאוור
(צילום: באדיבות מינהלת ליגת העל לנשים)
פ"ת, שתתארח במחזור הנעילה אצל מכבי חיפה, עדיין תלויה בעצמה. ניצחון ב-7 הפרש ומעלה על חיפה יבטיח לה את הכרטיס, גם במידה ור"ג תגבור על בנות הרצליה. במידה ור"ג תפסידה להרצליה, כל ניצחון של פ"ת יספיק לה כדי להשתחל ברגע האחרון לפלייאוף העליון. כי אז יווצר בית משולש, כל קבוצה תהיה עם שני ניצחונות ושני הפסדים, אבל לפ"ת יחס סלים טוב יותר.
קלעו לרמלה: לייני 26 (13 ריבאונדים, 6 אסיסטים ו-4 חטיפות), הייטאוור 14, אלכס כהן 12, שפיר, בארון ואדלמן 6 כ"א, גיטצ'נקו 2. לפ"ת: סהר, ווילובי וסימון 12 כ"א, דניאל חג'ג' 8, שירה חג'ג', ג'ונסון ועמר 6 כ"א.
משחקי המחזור האחרון ביום שישי: מכבי רעננה - אליצור חולון, מכבי חיפה - הפועל פ"ת, בנות הרצליה - מכבי עירוני ר"ג, אליצור רמלה - מכבי אשדוד, רמת השרון - הפועל ראשל"צ.