אחרי ימים ולילות ארוכים בחיפוש אחר מאמן שיחליף את עודד קטש, הנהלת הפועל ירושלים בדרך לסיכום עם מאמן נבחרת ליטא לשעבר, דאיניוס אדומייטיס. ההצעה של הקבוצה מהבירה היא חוזה עד סיום העונה ואופציה לעונת נוספת.
בירושלים בחנו את שוק המאמנים הזרים בימים האחרונים כששמות רבים עלו, ביניהם מילאן טומיץ', שאימן בעבר בכוכב האדום בלגרד, איליאס זורוס, מאמן נבחרת גיאורגיה שאימן קודם לכן את אולימפיאקוס, אנאדולו אפס וז'לגיריס קובנה, אך כולם ירדו מהפרק מוקדם מהצפוי. לאחר מכן התקיימו שיחות מעמיקות יותר עם לוקה באנקי האיטלקי, אך הבוקר עלו דיווחים באירופה כי הוא יצטרף לקבוצת הבת של ברוקלין בליגת הפיתוח.
2 צפייה בגלריה
דאיניוס אדומייטיס
דאיניוס אדומייטיס
מתקרב לבירה. דאיניוס אדומייטיס
(צילום: AP)
בשלב זה הוחלט בקבוצה לפנות לאדומייטיס כחלק מההבנה שהשוק קטן ואף הצטמצם עוד יותר. אדומייטיס בן ה-47 אימן שלוש שנים בנבחרת ליטא (עזב ב-2019) ובריטאס וילנה, אותה עזב כי התקציב היה נמוך ולא יכולו לשלם לו. סיים במקום השני בעונה שעברה בליגה אחרי ז'לגיריס ואז העונה בוטלה בגלל הקורונה, זכה גם בגביע והגיע לרבע גמר יורוקאפ. כרגע עדיין מתקיים עימו משא ומתן, ובירושלים מקווים שיבשיל לכדי חתימה כבר ביממה הקרובה על מנת להנחיתו בישראל כמה שיותר מהר.
בעניין מעברו של קטש, ירושלים ופנאתינייקוס כבר סיכמו את הפרטים ביניהם לגבי סכום הפיצוי שהקבוצה היוונית תשלם, אך ההודעה על החתמתו של המאמן נדחתה ליום חמישי הקרוב, זאת מאחר שעדיין יעמוד על הקווים ביום רביעי הקרוב מול טורק טלקום הטורקית במסגרת ליגת האלופות של פיב״א. קטש ינחת כבר ביום חמישי ביוון ומשחקו הראשון על הקווים צפוי להיות בחוץ מול אריס סלוניקי.
2 צפייה בגלריה
עודד קטש
עודד קטש
עודד קטש
(צילום: ראובן שוורץ)