במכבי תל אביב היו מרוצים מאוד אחרי הניצחון הקליל אתמול (רביעי), 60:95 על מכבי חיפה, רגע לפני המפגש מחר מול הפועל באר שבע (13:00). הרבע הראשון הסתיים ב-17 הפרש, מה שנתן ליאניס ספרופולוס את האפשרות לתת מנוחה לכוכבים שלו וגם הזדמנות לצעירים.
בקבוצה היו מאוד מרוצים מהשיתוף של דורי סהר (20), שסיים את הערב עם 11 נקודות ו-5 ריבאונדים, יהונתן אטיאס (6 נקודות) ועידן אלבר (5), שקיבלו כאמור את הדקות וידעו לנצל אותן בצורה הטובה ביותר. "אני מתחיל להרגיש יותר ביטחון", אמר סהר, "הכול מתחיל מהאימונים, אני מרגיש שהמאמנים נותנים לי גב וגם החבר'ה בחדר הלבשה, מה שנותן לי ביטחון, אני פשוט נהנה".
2 צפייה בגלריה
דורי סהר
דורי סהר
דורי סהר
(צילום: עוז מועלם)
2 צפייה בגלריה
בראיינט בפעולה
בראיינט בפעולה
בראיינט בפעולה
(צילום: אורן אהרוני)
סהר המשיך: "מגיל קטן הייתי מגיע להיכל בכל יום חמישי וחלמתי להיות ברגעים האלה על המגרש, אני צריך לעבוד הכי קשה שאפשר, נותנים לי את כל הכלים כדי שאני אוכל להגשים את כל המטרות שלי".
מי שבסופו של דבר הצליח להגיע לארץ אחרי סגירת נתב"ג הוא הרכש החדש, טי.ג'יי קליין, שהיה תקוע בצרפת. אתמול הוא הצליח לעלות לטיסת חילוץ מפרנקפורט לישראל ונשלח ישר לביתו מאחר שייאלץ קודם כל לעבור בדיקת קורונה.

סאואנה: "מרגיש שאנחנו קרובים ללאומית"

למרות השינויים בסגל, מכבי חיפה המשיכה את היכולת החלשה שלה מתחילת העונה. המאמן דניאל סאואנה הסביר: "אני מרגיש שאנחנו קרובים ללאומית כי אני רואה את הטבלה ואנחנו יודעים שאנחנו נמצאים בתחתית".
"יש עוד הרבה משחקים, אבל ברור שאנחנו מודאגים מזה שאנחנו יכולים לרדת לליגה השנייה. המטרה היא לנצח עכשיו מספר משחקים ולברוח מהתחתית. יש לנו קבוצה צעירה ויש לה עוד הרבה מה ללמוד, הפסדנו במשחקים האחרונים לירושלים ומכבי ת"א ואלה קבוצות חזקות. אני רוצה לראות אותנו מתמודדים מול קבוצות ברמה שלנו ולראות מה נוכל לעשות, אנחנו עוד יכולים לאזן את הסיטואציה", סיכם סאואנה.