בהפועל ירושלים יודעים שהפסד מחר (רביעי, 21:00) בבית ללימוז' יכניס אותם לבעיה רצינית מאוד במאבקי העלייה לשלב הבא בליגת האלופות. ההפסד לטורק טלקום במחזור הפתיחה גרם ללחץ גדול במועדון, וגם הפציעה של מלקולם היל לא מוסיפה.
"לחץ תמיד קיים, בטח כשאתה נמצא במועדון כמו הפועל ירושלים", אמר עודד קטש באימון המסכם של האדומים. "אנחנו מגיעים מעט חסרים, לא במצב הכי אידיאלי, אבל צריך לשים הכל בצד, לעלות אגרסיביים מהרגע הראשון, לשחק את המשחק שלנו, להיצמד לתוכנית ולקוות לטוב".
3 צפייה בגלריה
עודד קטש
עודד קטש
עודד קטש. "צריך לשים הכל בצד"
(צילום: אלכס קולומויסקי)
מי שהיה מצוין בניצחון הליגה בתחילת השבוע על עירוני נהריה 82:91 הוא תמיר בלאט, שסיים עם 18 נקודות, 10 אסיסטים ו-3 ריבאונדים. "תמיר, בטח בשיטה שאנחנו משחקים, ובכלל כל הגארדים, מקבלים תשומת לב מההגנות של היריבות. תמיר שחקן משמעותי בהפועל י-ם, ולכן חשוב שהוא וכולנו נהיה ביום טוב. אם נחכה לזריקות שייכנסו, לא בטוח שננצח את המשחק. אם ההגנה והדרך יהיו טובים, אני רוצה להאמין שהזריקות ייכנסו", הוסיף קטש.
ללימוז', שניצחה במשחק הראשון במפעל את איגוקאה, יש לא מעט כישרון בסגל. שני השחקנים הבולטים שלה הם הגארד ניקולה לאנג, שקולע העונה בליגה הצרפתית 19.4 נקודות, ונחשב לקלע שלשות מרשים (55.6 אחוזים עונתי), כשגם הסנטר ג'רי בוטסיל הוא פקטור משמעותי. בניצחון על איגוקאה להט עם 25 נקודות ו-8 ריבאונדים.
3 צפייה בגלריה
משגב שומר על בלאט
משגב שומר על בלאט
בלאט מול נהריה. קטש: "חשוב שהוא יהיה ביום טוב"
(צילום: אלכס קולומויסקי)
"גודל זה חשוב בכדורסל. נצטרך להיות מרוכזים, עקביים בסגירה לריבאונד", אמר קטש על היריבה. "יש להם שני גבוהים דומיננטיים, אחד יותר במשחק הפנים שלו (בוטסיל). הכנו כמה התאמות לעניין הזה. אבל זה לא הכל, אנחנו יכולים לרוץ יותר מהם. בלי קשר זו קבוצה אתלטית שגם קולעת טוב".
סולימן בריימו, לו יהיה תפקיד חשוב מאוד מחר נוכח הדלילות של הירושלמים בקו הקדמי, הוסיף: "בהחלט משחק שחייבים לנצח לאור הפורמט החדש של ליגת האלופות. כל משחק קריטי, ואתה לא יכול להפסיד שני משחקים ברציפות כבר בתחילת המפעל".
3 צפייה בגלריה
סולימאן בריימו
סולימאן בריימו
סולימאן בריימו. "כל משחק קריטי"
(צילום: אלכס קולומויסקי)
על השאלה האם הקבוצה הנוכחית של י-ם פחות טובה מזו של העונה שעברה, אמר הפורוורד: "אפשר יהיה לקבוע את זה בסוף העונה. אנחנו עובדים כל יום ומנסים להשתפר. חשוב שננצח מחר ונבנה ממנו הלאה. אנחנו עדיין גדלים כקבוצה, לומדים אחד את השני. לצערי היו לנו כמה פציעות שמפריעות לנו".