מכבי תל אביב קיוותה לרשום רצף של שני ניצחונות ביורוליג, אבל תיאלץ לחכות עם זה. למרות שפתחו את המשחק ביתרון - הצהובים נחלשו במחצית השנייה ונכנעו לפנרבחצ'ה 75:65 בהיכל, עם הגנה שנראתה רע והתקפה שלא הצליחה לעבור את הטורקים.
"אף פעם לא כיף להפסיד ארבע פעמים בתחילת העונה", אמר הקלע שהצטיין עם 23 נקודות. "בכל המשחק לא עשינו עבודה טובה בשמירה עליהם. לא עשינו עבודה טובה בהתקפה. הם ניסו לקחת יוזמה, היו אינטנסיביים בהתקפה, ואנחנו לא. התקשינו מאוד לקלוע סלים, וזה פחות או יותר הסיפור שלנו כל העונה. אנחנו מנסים להשתפר כקבוצה כל יום. כל ניצחון וכל הפסד, מכל דבר כזה אפשר לקחת משהו".
3 צפייה בגלריה
סקוטי ווילבקין
סקוטי ווילבקין
הנקודות שלו לא הספיקו. ווילבקין
(צילום: אורן אהרוני)
3 צפייה בגלריה
יאניס
יאניס
"עדיין אין כימיה"
(צילום: אורן אהרוני)
"היום אני חושב שלא שיחקנו חכם, לא קיבלנו החלטות טובות התקפית והגנתית, הפסדנו בגלל ההתקפה, אבל בהגנה יכולנו להימנע מכמה נקודות קלות שהם עשו", אמר המאמן יאניס ספרופולוס בסיום. "יכולנו להימנע מ-6-8 נקודות בקלות, אם היינו עוקבים אחרי החוקים. בהתקפה לא היו לנו רעיונות טובים, לא תקפנו נכון. התחלנו את המשחק טוב מאוד לפי התוכנית, אבל זה לא הספיק. מהשלב הזה תקפנו מעט מאוד כפי שתכננו. בסוף המשחק כשהם פתחו את היתרון לא היה לנו את הכוח לחזור, אנחנו צריכים שכל השחקנים יהיו מוכנים לשחק, כי הקבוצה צריכה את כל השחקנים".
3 צפייה בגלריה
ז'ז'יץ' וקלויארו
ז'ז'יץ' וקלויארו
צריכים ללמוד לשחק יחד
(צילום: אורן אהרוני)
המאמן התייחס לחיבור בין השחקנים שלו: "זה נכון שיש לנו תשעה שחקנים מהעונה שעברה, אבל שלושה שחקנים פצועים. אין לנו עדיין את הכימיה הזאת, וזה ברור שיש לנו עליות וירידות, אנחנו צריכים למצוא את היציבות. כמה מהשחקנים החדשים עדיין לומדים איך לשחק ביחד, אני יודע שאיך שאנחנו עובדים, נשתפר ונשחק טוב יותר. הפסדנו שני משחקים בבית, נצטרך ללמוד איך לשחק טוב יותר התקפית והגנתית".