מכבי תל אביב חתמה אתמול (שלישי) את משחקי הבית שלה ביורוליג בניצחון קליל 62:92 על הקבוצה החלשה במפעל, חימקי מוסקבה. לצהובים נשאר עוד משחק אחד לעונת 2020/21 באירופה, שייערך ביום שישי ברוסיה (20:00) מול זניט סנט פטרסבורג.
אחרי שני ההפסדים הרצופים ביורוליג לכוכב האדום בלגרד ולווילרבאן, היה חשוב במועדון הצהוב לפחות לסיים את משחקי הבית בטעם מתוק ולתת הרגשה טובה ל-3,000 האוהדים שהגיעו להיכל וסיפקו תצוגת עידוד מרשימה.
2 צפייה בגלריה
סקוטי ווילבקין
סקוטי ווילבקין
האוהדים לא שכחו אותו. ווילבקין
(צילום: ראובן שוורץ)
למרות הניצחון, במכבי ת"א מאוד מאוכזבים מאיך שהעונה האירופית שלהם עומדת להסתיים. נכון לעכשיו הם מדורגים במקום ה-13 בטבלה עם מאזן של 14 ניצחונות לעומת 19 הפסדים. "היה חשוב לנו מאוד לסיים את העונה בבית בצורה טובה ולהעניק לאוהדים קצת שמחה", אמר עוז בלייזר. "כמובן שאנחנו מרגישים תחושת החמצה על העונה הנוכחית ביורוליג. היינו יכולים להיות טובים יותר, אבל עלינו ללמוד ולהשתפר ולהמשיך מכאן הלאה".
מי שקיבל יחס מיוחד מהאוהדים היה סקוטי ווילבקין. האוהדים כנראה הרגישו שעברה עליו עונה לא פשוטה מבחינה מנטלית ומקצועית וניסו לעודד אותו. הוא החזיר להם עם 13 נקודות כבר ברבע הראשון. "אני לא חושב שניצחון אחד מראה שהיינו יכולים לתת עונה טובה יותר. אחרי הפגרה הקצרה לא היינו טובים", הודה ווילבקין.
2 צפייה בגלריה
עוז בלייזר
עוז בלייזר
"מרגישים תחושת החמצה". בלייזר
(צילום: ראובן שוורץ)
על תצוגת העידוד של האוהדים אמר הגארד: "הרגשתי שהם מנסים להראות אהבה ואיכפתיות". ווילבקין המשיך לסכם: "זו הייתה עונה קשה, לא רק בגלל שהפסדנו. אלא כי הרגשנו ששתי עונות נדחסו יחד, ולא קיבלנו חופש לעשות את מה שאנחנו עושים בדרך כלל בקיץ כמו בילוי עם המשפחות שלנו. אני מקווה שראשי הליגה בארץ לא יעשו את זה שוב כדי שיהיה לנו קיץ רגיל. למי שקיבל את ההחלטה לא אכפת מאיתנו, באירופה קיבלו החלטה שונה. נותרו לנו עוד שני תארים בישראל ואנחנו רוצים לסיים את העונה הכי טוב שאפשר".