צפו בתקציר: מכבי ראשל"צ - מכבי ת"א
ה-90:92 של מכבי ראשון לציון על מכבי תל אביב אמנם לא ישנה את במיקום של הכתומים בטבלה, אבל המדורגת שלישית הצליחה לשבור מחסום ולנצח בפעם הראשונה העונה את אחת משתי המדורגות לפניה.
"לשמחתי בסוף המזל קצת שיחק לטובתנו", אמר המאמן גיא גודס בסיום. "ברגע שסקוטי ווילבקין זרק, סגרתי את העיניים כדי לא לראות אם הכדור נכנס או לא. שיחקנו עם המון ביטחון ושיפרנו את האחוזים מהשלוש. זה משחק שנותן הרבה מאוד למורל".
2 צפייה בגלריה
גודס
גודס
גיא גודס מרוצה
(צילום: יאיר שגיא)
בראשון היו מרוצים ממשחק ההתקפה, במיוחד לאור חסרונו של אלכס המילטון, שנפגע בכף הרגל כמה שעות לפני המשחק, ולא נטל בו חלק. גם התרומה של הישראלים תרמה לשביעות הרצון. עוז בלייזר שסיים עם 16 נקודות ו8 כדורים חוזרים, נועם דוברת ונמרוד טישמן שסיפקו משחק מצוין, זכו למחמאות.
כוכב המשחק, דיאנג'לו הריסון, שסיים כקלע המוביל עם 23 נקודות היה שמח בסיום: "הובלנו לאורך כמעט כל המשחק ומה שניצח לנו אותו היה פשוט שקלענו יותר מהם. המאמן נתן בי אמון לעשות את המהלכים הנכונים. היו לנו רגעים לא טובים בחצי השני, אבל המאמן אמר לנו להמשיך להילחם וזה מה שעשינו. הלכנו על כל ריבאונד והלחימה ניצחה לנו את המשחק".
2 צפייה בגלריה
דיאנג'לו הריסון עם החברים
דיאנג'לו הריסון עם החברים
דיאנג'לו הריסון חוגג עם החברים
(צילום: יאיר שגיא)
על דוברת שיחגוג בעוד שבועיים יומולדת 18, הוסיף: "הוא היה נהדר הערב, הוא עדיין תינוק (בצחוק) ומצפה לו עתיד גדול. השמיים הם הגבול בשבילו".