מכבי תל אביב פתחה את סדרת רבע גמר הפלייאוף ברגל ימין אחרי הניצחון 56:67 על הפועל באר שבע, ועלתה ל-0:1, אבל בסיום הצהובים נראו מאוד מדוכדכים אחרי שקיבלו את תוצאת בדיקת ה-MRI של דראגן בנדר, שנפצע בברך במהלך הרבע הראשון והתברר כי קרע את הרצועה הצולבת – וגמר את העונה.
"אנחנו מאוכזבים מהפציעה של בנדר", אמר יאניס ספרופולוס. "זה רגע עצוב מאוד ואנחנו מאחלים לו שיחזור במהרה מבחינה פיזית ומנטלית".
3 צפייה בגלריה
דראגן בנדר יורד לחדר ההלבשה
דראגן בנדר יורד לחדר ההלבשה
דראגן בנדר יורד לחדר ההלבשה
(צילום: אורן אהרוני)
אנטה ז'יז'יץ', שסיים את הערב כמצטיין עם 20 נקודות, והיה הראשון שרץ לעבר חברו אחרי הפציעה כדי לעזור לו ללכת לכיוון חדר ההלבשה, הוסיף: "דראגן חלק גדול מהקבוצה הזאת, הייתי בהלם, הוא חבר טוב שלי. הוא יחסר לנו".
הפציעה של בנדר משאירה את ספרופולוס עם ארבעה זרים עד לסיום הסדרה (אותלו האנטר לא יוכל לשחק) מאחר שמותר לרשום למשך כל סדרה רק את הזרים שנרשמו למשחק הראשון (חוק שחוקק במינהלת בעונה הקודמת), ובאופן כללי עם חמישה זרים עד סיום העונה במידה שיעפילו לחצי הגמר.
3 צפייה בגלריה
אותלו האנטר
אותלו האנטר
האנטר. לא יכול לשחק בסדרה
(צילום: אורן אהרוני)
הצהובים לא היו בשיאם בניצחון, ואפשר היה לזהות את הירידה באנרגיות כבר בהפסד מול הפועל ירושלים בליגה ולאחר מכן בניצחון בגמר הגביע על מכבי ראשל"צ. גם הפעם השחקנים בצהבו נראו שאננים ואנמיים עד לפתיחת המחצית השנייה. בנוסף, הם רשמו נתון מביך מאוד – 1 מ-15 מחוץ לקשת. מצד שני, משחק ההגנה היה זה שהציל אותם.
"שיחקנו הגנה נהדרת", הוסיף ספרופולוס. "קלענו באחוזים רעים מאוד מבחוץ, והייתה לנו גם בעיה בריבאונד ההתקפה, אבל עדיין קלענו יותר נקודות מהם מריבאונד ההתקפה. ב"ש קלעה רק 25 נקודות במחצית השנייה וזה היה חשוב מאוד לניצחון. ההפרש לא חשוב, זה פלייאוף, יש לנו מספיק ניסיון כדי לתת עוד מלחמה והלחץ עכשיו עובר אליהם, נמשיך להילחם עם השחקנים שיש לנו".
3 צפייה בגלריה
אנטה ז'יז'יץ'
אנטה ז'יז'יץ'
הוביל את הקלעים. ז'יז'יץ'
(צילום: אורן אהרוני)
זי'ז'יץ' סיכם: "כל אחד מאיתנו צריך להרים את הרמה שלו. הדבר הכי חשוב זה להגיע בפוקוס למשחק הבא. אנחנו מכבי וכולם רוצים לנצח אותנו, אנחנו צריכים להתאים את האנרגיה אליהם, הליגה הישראלית היא ליגה טובה מאוד, צריכים להופיע בכל ערב ולשחק הכי חזק כי אם תזלזל יש ימים שלא תקלע ותפסיד".