צפו בהפועל ת"א מביסה את ב"ש
הפועל תל אביב ערכה הערב (שבת) את משחק ההכנה הראשון שלה לקראת חידוש עונת 2019/20 אחרי פגרת הקורונה - והיא יכולה להיות מרוצה. שחקניו של יאניס קאסטריטיס ניצחו 73:95 את הפועל באר שבע, כשהגארד החדש, ג'ורדן דייויס, לוהט עם 26 נקודות ב-22 דקות.
ב"ש עוד פתחה את המשחק ביתרון 3:9, אבל אז הרכז הפותח שלה, אמיר בל, נפצע ולא חזר לשחק. האדומים ניצלו זאת וביצעו ריצת 0:24 כדי להוביל 9:27. שחקניו של רמי הדר עוד הצליחו בהמשך לצמק את ההפרש לחד ספרתי, אבל לא מעבר לכך. הרבע האחרון היה שואו-טיים אחד גדול של המארחת: זה התחיל בים מדר שהטביע במתפרצת עם יד שמאל והרים את ספסל קבוצתו, והמשיך באסיסט עם הלוח של מדר לדייויס שהטביע.
4 צפייה בגלריה
ג'ורדן דייויס
ג'ורדן דייויס
כיכב. ג'ורדן דייויס
(צילום: יאיר שגיא)
4 צפייה בגלריה
ים מדר מטביע
ים מדר מטביע
ים מדר מטביע
(צילום: יאיר שגיא)
4 צפייה בגלריה
תומר גינת
תומר גינת
תומר גינת
(צילום: יאיר שגיא)
הוסיפו לקלוע להפועל ת"א: טאליב זאנה 12, מדר 11, סק הנרי, תומר גינת (8 ריבאונדים) ודניאל קופרברג 8 כ"א, ג'ורדן המילטון וחואקין שוכמן 7 כ"א, גל שטרנברג 5 ורז אדם 3.
קלעו לב"ש: קיילב אגאדה 17, ספנסר וייס ואיוון ברוינסמה 16 כ"א, ג'ו פורסטינגר 11, בן אלטיט 4, אמיר בל ורום קורנליוס 3 כ"א, די.ג'יי שארפ 2 ואנדרי קוליש 1.

ראשל"צ טיילה

במשחק שנערך מוקדם יותר היום מכבי ראשון לציון טיילה מול עירוני נהריה בדרך לניצחון ב-34 הפרש - 61:95. הכתומים הצליחו להשאיר שלושה מתוך ארבעת הזרים שלה, וראו לאורך כל המשחק את התיאום בין כל שחקניו של גיא גודס. גם הצפוניים הצליחו להשאיר שלושה זרים, אבל זה פשוט לא היה היום שלה.
אחרי רבע ראשון יחסית צמוד (12:19 לראשל"צ), המארחים ברחו ובהפסקה כבר הוליכו ב-20 הפרש - 31:51. במחצית השנייה הפער רק הלך וגדל. אדם אריאל להט עם חמש שלשות בדרך ל-17 נקודות, דיאנג'לו האריסון הוביל את הקלעים עם 20 נקודות. איגור קולשוב סיים כקלע המוביל של המפסידה עם 14 נקודות.
צפו בראשל"צ מטיילת מול נהריה

4 צפייה בגלריה
גיא גודס
גיא גודס
גיא גודס
(צילום: אורן אהרוני)
הוסיפו לראשל"צ: זאק הנקינס 14, עוז בלייזר 8, דריל מונרו, אלכס המילטון, נועם אביבי ונמרוד טישמן 7 כ"א, ניב בלול ונועם דוברת 4 כ"א.
הוסיפו לנהריה: דיימון סימפסון ודומיניק ווטרס 11 כ"א, איתי שגב 10 (8 ריבאונדים), איבן אלמיידה 6, אייל שולמן וטראוויס ווריק 4 כ"א, טוני גפני 1.