הפועל ירושלים ביצעה בצהריים (שישי) חיזוק משמעותי לקו הקדמי שלה. האדומים צירפו עד סיום העונה את הפורוורד ג'אמיל ווילסון (30, 2.01 מ'), שהחל את העונה ברומא.
בעקבות התפרקותה של הקבוצה האיטלקית, ווילסון הפך לשחקן חופשי והירושלמים ניצלו את המצב על מנת להחתימו ולחזק את עמדות הגבוהים.
2 צפייה בגלריה
ג'אמיל ווילסון
ג'אמיל ווילסון
ווילסון. חיזוק מפתיע
(צילום: באדיבות הפועל ירושלים)
ווילסון, שלא הצליח להיבחר בדראפט אחרי קריירת מכללות באורגון ומארקט, שיחק שנתיים בליגת הפיתוח ויצא לראשונה לאירופה בקיץ 2016 כשהצטרף לטורינו האיטלקית.
עונה לאחר מכן חתם על חוזה דו צדדי בלוס אנג'לס קליפרס, במסגרתו שיחק בשורותיה וכן בקבוצת הבת שלה בליגת הפיתוח. סה"כ רשם ווילסון 15 משחקים בקליפרס בהם העמיד ממוצע סביר בהחלט של 7 נקודות ו-2.1 ריבאונדים.
2 צפייה בגלריה
עודד קטש
עודד קטש
קטש. יכול להיות מרוצה
(צילום: אורן אהרוני)
בהמשך הקריירה הספיק הפורוורד לשחק גם בווירטוס בולוניה, שוב בטורינו, בקאזאן הרוסית, וכאמור את העונה הנוכחית החל ברומא (11.2 נקודות ו-6.6 ריבאונדים).
"זה לא סוד שחיפשנו שחקן פנים כבר לא מעט זמן, ואני שמח מאוד שהצלחנו לשים את היד על שחקן איכותי ומנוסה כמו ג'אמיל", אמר עודד קטש. "בכלל - צריך לתת כאן קרדיט לבעלים שלמרות הקשיים משקיעים זמן ומשאבים לחזק את הקבוצה, וליותם שעוזר לנו המון בעבודה שלו עם סוכנים והכרת השוק. ווילסון יוסיף לנו קליעה מעמדת הסטרץ׳ 4 ויכולת לשחק בהרכבים גבוהים כשיזוז לעמדה 3, ובנוסף הוא כמובן יעמיק לנו את הרוטציה".