בני הרצליה הודיעה היום (שלישי) על מינויו של שרון דרוקר למאמן הקבוצה. דרוקר חתם בקבוצה לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת, כשבמועדון יש ציפיות גדולות ממנו להחזיר את הקבוצה חזרה לצמרת הכדורסל הישראלי.
מאמן הקבוצה, שרון דרוקר: "הגעתי למועדון עם המון היסטוריה בכדורסל הישראלי, מדובר במועדון שבעבר היה חלק קבוע בצמרת הכדורסל הישראלי ולשם אנחנו רוצים להחזיר אותו. הייתי חלק מהצד השני ברגע הכי קשה של המועדון לפני שנה, ואני נרגש הפעם להיות בצד השני, ולהיות האיש שנבחר להוביל את הקבוצה מחדש בליגת העל. אני מצפה בקוצר רוח להתחיל לעבוד וארצה כמו ברוב הקבוצות שלי שנהיה קבוצה שמחה, מחויבת, שמשחקת ביחד ונהנית על המגרש".
2 צפייה בגלריה
שרון דרוקר על הקווים
שרון דרוקר על הקווים
חוזר לפרקט. דרוקר
(צילום: FIBA,COM)
יו"ר הקבוצה, אלדד אקוניס: "אני מאוד שמח על צירופו של שרון למשפחת בני הרצליה. כבר שנים שאני ושרון בקשר טוב מאוד ומחפשים את ההזדמנות לעבוד ביחד, אבל בכל פעם הטיימינג התפספס. אני שמח שהפעם סוף-סוף החיבור הזה קרם עור וגידים. שרון הוא אחד המאמנים הטובים והמעוטרים בארץ, עם הצלחות גם במסגרת המקומית וגם האירופית כולל זכייה בשני תארים אירופיים. גם כשהוא נאלץ לעבוד בתקציבים נמוכים כמו שלנו הוא תמיד ידע להוציא את המקסימום מהקבוצה ולהוביל להצלחה. אנחנו שמחים ומצפים כבר לעבודה המשותפת איתו במטרה שנצליח לשחזר חלק מהצלחות העבר שלו ושלנו והפעם ביחד".
בקבוצה ביקשו להודות למיקי גורקה, מאמן הקבוצה בעונה שעברה על תקופה יפה בה סייע לקבוצה במטרתה – חזרה לליגת העל. מהקבוצה נמסר: "בהזדמנות הזאת אנחנו רוצים גם להודות מכל הלב למיקי גורקה. מיקי הגיע למועדון בשנה שעברה כדי לסגור מעגל ולהחזיר אותו לליגת העל ועמד במשימה למרות עונה לא פשוטה ורוויית פציעות ואתגרים. אנחנו מאחלים לו הצלחה רבה בהמשך, תמיד יהיה לו מקום אצלנו ואנחנו בטוחים שעוד ניפגש. תודה מיקי".
2 צפייה בגלריה
מיקי גורקה
מיקי גורקה
סיים את תפקידו. מיקי גורקה
(צילום: יאיר שגיא)
דרוקר החל את דרכו כעוזר מאמן וכמאמן ראשי במכבי רעננה, אותה הוביל לגמר הפלייאוף. ב-2004 הוביל את הפועל ירושלים לזכייה בגביע יול"ב. לאחר שתי עונות בירושלים יצא דרוקר לאמן באירופה ועמד על הקווים באוראל גרייט הרוסית, עמה זכה ביורוקאפ צ'לאנג'. בהמשך עבר בריטאס וילנה הליטאית ואוסטנד הבלגית, עמה זכה באליפות ובגביע המקומיים.
במהלך עונת 2008/09 הצטרף לצוות האימון של מכבי תל אביב כעוזרו של פיני גרשון, כשלאחר עונה וחצי הוא שב לאירופה, כשאימן את אריס סלוניקי היוונית ומונטגראנו האיטלקית.
בעונת 2011/12 שב דרוקר לישראל ומונה למאמן הפועל ירושלים, אותה אימן במשך עונה וחצי, הוא המשיך להפועל גלבוע/גליל ומכבי ראשון לציון. בעונת 2017/18 מונה למאמנה של הפועל אילת. בעונתו הראשונה בקבוצה הוביל את אילת לרבע גמר הפלייאוף, ובעונתו השנייה הוליך אותה למקום הרביעי בסיום העונה הסדירה ולפיינל פור, כשהיא מרחק סל מניצחון על מכבי ת"א בחצי הגמר, וכשלאורך שלבים מרכזיים של העונה היא משחקת עם שלושה זרים בלבד. את העונה האחרונה פתח כמאמנה של הפועל חולון, אך בדצמבר פוטר ומאז לא אימן.