תקציר הפועל חולון – גלבוע גליל
ריצ'רד האוול חתם לעונה הקרובה בהפועל חולון. המתאזרח בן ה-30 שיחק במדי הקבוצה ב-2019/20, אבל עזב בעקבות משבר הקורונה. בחולון חיפשו הקיץ אחרי גבוה ישראלי בכיר, והאופציות היו ג'ו אלכסנדר או האוול. סטפנוס דדאס העדיף את האוול וזו גם הסיבה שאלכסנדר חתם אתמול בעירוני נהריה.
האוול הגיע לחולון באמצע העונה שעברה כששרון דרוקר עוד אימן את הסגולים. הוא הספיק לשחק 10 משחקים בליגה בהם קלע 8.4 נקודות ולקח 5.9 ריבאונדים ב-18.2 דקות, מספריו הנמוכים ביותר בחמש עונותיו בישראל.
3 צפייה בגלריה
ההודעה של חולון על המשך דרכו של האוול
ההודעה של חולון על המשך דרכו של האוול
ההודעה של חולון על המשך דרכו של האוול
(צילום: באדיבות הפועל חולון)
האוול התקשה להיכנס לקצב, נפצע ולא שידר על אותו הגל עם דדאס, אבל למרות זאת המאמן היווני רצה בו מאוד העונה, והסביר כי מה שקרה הוא היסטוריה מבחינתו ואחת הסיבות לחוסר הכימיה ביניהם הייתה מאחר שהאוול נפצע בשלב מסוים והקבוצה רצה טוב בלעדיו.
"השנה החלטנו ביחד לפתוח דף חדש בקריירה שלו ולתת לו את הזדמנות להוכיח שהוא ראוי לשחק בהפועל חולון", אמר דדאס. "העובדה שהוא מכיר את הפילוסופיה שלי ושהוא יהיה איתנו מהיום הראשון, מבטיחה שתהיה לו עונה חיובית. כולנו יודעים מה היכולות של ריץ' ומצפים לגרסה הטובה שלו".
3 צפייה בגלריה
סטפנוס דדאס
סטפנוס דדאס
דדאס. העדיף את האוול על אלכסנדר
(צילום: ראובן שוורץ)

קדימות לתערוכת הלגו

חולון תיאלץ שוב, כמו בכל עונה בשנים האחרונות, לנדוד בין אולמות מחוץ לעיר בתקופת ההכנה מאחר שהיכל טוטו לא יהיה זמין עבורה. העירייה הודיעה לקבוצה שתערוכת הלגו בהיכל תוארך עד לחודש אוקטובר.
המשמעות היא שחולון תערוך את האימון הראשון שלה בהיכל יום לפני משחק הבכורה שלה בעונת 2020/21 נגד קרשיאקה ב-12 באוקטובר במסגרת ליגת האלופות של פיב"א, סיטואציה שרחוקה מלהיות אידיאלית.
3 צפייה בגלריה
חולון שוב לא תפתח את העונה בהיכל הביתי שלה
חולון שוב לא תפתח את העונה בהיכל הביתי שלה
חולון שוב לא תפתח את העונה בהיכל הביתי שלה
(צילום: אורן אהרוני )
כזכור, גם בעונת הקורונה חולון סבלה מאותה תערוכת לגו, שמנעה ממנה להתאמן בהיכל טוטו, ורק בסיוע של מינהלת הליגה והקבוצות היריבות שלה, שהסכימו לבוא לקראתה, לוח המשחקים שונה וחולון אירחה שלושה משחקי בית רצופים כדי להימנע מלארח באולם אחר.
אחת הסיבות לעזיבתו של הבעלים הקודם, שלמה אייזיק, היה חוסר ההתחשבות של העירייה לטענתו בצרכי הקבוצה, בעיקר בכל מה שקשור לזמינות ההיכל וגם בתמיכות כספיות.
פורסם לראשונה: 09:08, 14.08.20