גארד הפועל ירושלים כריס קרמר אובחן הערב (שני) עם קרע במניסקוס, ייעדר תקופה ארוכה ויחמיץ את חצי גמר גביע המדינה נגד מכבי ראשון לציון ביום חמישי הקרוב.
האמריקאי של מחזיקת הגביע, שנפצע אתמול במשחק מול הפועל גלבוע/גליל (81:75), עלול לפי ההערכות להיעדר עשרה שבועות מהמגרשים. בימים הקרובים תתקבל ההחלטה לגבי אופן הטיפול ומשם תקופת ההיעדרות.
3 צפייה בגלריה
תומאסון וקרמר
תומאסון וקרמר
כריס קרמר מול גלבוע/גליל
(צילום: גיל נחושתן)
חוץ מהפציעה של קרמר, בירושלים גם מודאגים מהיכולת החלשה של הקבוצה בתקופה האחרונה עם ההדחה המוקדמת מליגת האלופות ושני ההפסדים הרצופים בזירה המקומית, בשבוע שעבר להפועל חיפה ואתמול לגלבוע/גליל.
"במחצית השנייה לא באנו עם האנרגיות הנכונות", אמר תמיר בלאט בסיום. "אנחנו צריכים להתכונן לחצי הגמר, לשים הכול מאחורינו כי זה הדבר היחיד שחשוב כרגע. אנחנו צריכים להיות חיוביים אחד עם השני, להגיע מחר לאולם, לדבר, לעבוד קשה ונכון, להכין את עצמנו הכי טוב למשחק הגביע, כי אם נמשיך לא להיות חיוביים ולרצות את זה כמו שצריך, אז זה לא יעבוד".
3 צפייה בגלריה
דאיניוס אדומייטיס
דאיניוס אדומייטיס
דאיניוס אדומייטיס מאוכזב. "צריכים לשנות ומהר"
(צילום: גיל נחושתן)
המאמן דאיניוס אדומייטיס הוסיף: "נתנו להם הרבה סלים קלים, התקשורת שלנו הייתה רעה, זאת הבעיה שלנו כרגע, אנחנו צריכים לתקן את זה כמה שיותר מהר. אני חושב שאנחנו צריכים להתחיל את המשחק חזק יותר מנטאלית".
בקבוצה מבינים שהמצב של הקבוצה רחוק מלהיות אידיאלי. ההדחה המוקדמת והכואבת משלב הבתים הראשון בליגת האלופות פגע במצב המנטלי של הקבוצה, הרצון והחשק אצל השחקנים בירידה ולכן שוקלים במועדון לעשות שינוי בסגל, אבל זה יקרה רק אחרי חצי גמר הגביע בשל אילוצי זמן. מי שמועמד לעזוב הוא ג׳אמיל ווילסון שעד כה לא הרשים בזירה המקומית, עם ממוצע של 6 נקודות ו-1.8 ריבאונדים.
3 צפייה בגלריה
99 ו-99. ווילסון וזיו
99 ו-99. ווילסון וזיו
ווילסון מנסה לעצור את זיו. עלול לשלם את המחיר
(צילום: גיל נחושתן)
פורסם לראשונה: 06:18, 08.02.21