בהפועל חיפה מרוצים מאוד אחרי הניצחון השני העונה על הפועל ירושלים 87:100. לפני חודש וחצי הקבוצה הדהימה את ירושלים בניצחון ביתי ברוממה, 99:101, ומי זוכר בכלל שהיא העפילה רק העונה לליגת העל.
בחירת הזרים הנהדרת היא אחת הסיבות העיקריות להיותה של חיפה קבוצת צמרת בליגת העל העונה: גייסון סיגרס, קינן אוואנס, ראקים באקלס, איגור נסטרנקו ולנארד פרימן. שישה שחקנים של אלעד חסין קלעו אתמול בדאבל-פיגרס, והשליטה של הקבוצה במשחק הייתה לכל אורכו בלי לאפשר לירושלמים להתקרב.
3 צפייה בגלריה
הפועל חיפה
הפועל חיפה
שחקני הפועל חיפה חוגגים בסיום
(צילום: ראובן שוורץ)
אוואנס בהופעה אדירה (23 נקודות) השכיח את עזיבת טיילור רוצ'סטי לפני כחודש, וגם חנן קולמן שהגיע במקום הזר שלא התאקלם סיים בידוד של מספר ימים וסייע לקבוצה להשיג ניצחון יקר. חיפה כבר הובילה ביתרון של 26 נקודות במהלך הרבע השלישי, בדרכה לניצחון הגדול. המקומיים עוד ניסו לחזור למשחק ברבע האחרון אבל סייגרס עם הרבה ניסיון ויכולת אישית נהדרת סייע לאורחת לשמור על הניצחון.
חשוב להזכיר שההישג מגיע אחרי שרק לאחרונה הקבוצה חזרה מחודש בו כמעט ולא התאמנה בשל מכת קורונה במועדון. בשבוע הבא תארח הקבוצה את את מכבי תל אביב, לעוד מבחן.
3 צפייה בגלריה
אלעד חסין
אלעד חסין
אלעד חסין
(צילום: שרון צור)
המאמן, אלעד חסין, הסביר את ניצחון קבוצתו: "זה היה ניצחון של הלב, הרוח והביחד. הפיזיולוגיה, המדע והיכולת הגופנית לא משנים כשאתה מאמין במשהו. האנשים סביבי וההנהלה ואפילו העוזרים אמרו לי שאנחנו מנצחים. אני מוריד את הכובע בפני השחקנים, לא יודע אם להגיד נס, אבל זה משהו מיוחד ולא רגיל".
על היכולת של השחקנים שלו אמר המאמן: "אוואנס מחויב מאוד ומוביל אותנו ביחד עם סיגרס ועמית שמחון והפעם גם כארם משעור נתן הצגה. זה ניצחון של ביחד. שום דבר טקטי או מדעי, זה ניצחון של הלב. אנחנו קבוצה מאוד ממושמעת וביצענו את תוכנית המשחק יותר טוב משחשבתי. ברבע האחרון ראו שאנחנו נופלים מהרגליים, אבל סלים גדולים של סיגרס, אוואנס וקולמן, וריבאונדים, עזרו לנו לנצח. זה ניצחון של רוח וזה מדהים".
3 צפייה בגלריה
שמחון שומר על בלאט
שמחון שומר על בלאט
שמחון סוגר את בלאט
(צילום: ראובן שוורץ)
אוואנס עצמו הוסיף: "פשוט נכנסנו למשחק והוצאנו את תוכנית המשחק לפועל, עשינו משחק נהדר. היינו אגרסיביים מאוד בהתקפה. כולנו עבדנו ביחד וזה היה מדהים, אני שמח מאוד. הקהל היה בצד שלהם והם ניסו לחזור, אבל נשארנו ביחד ועשינו את זה, השגנו ניצחון יקר וחשוב".