אם תשאלו את אוהדי מכבי תל אביב, חלק גדול מהם עדיין סקפטיים בנוגע לדראגן בנדר. אז נכון שבליגה הישראלית הוא נראה טוב, ובניצחון 67:68 בחוץ על ברצלונה הפתיע עם 15 נקודות, אך עדיין נראה שמשהו בו לא הכי מתאים לצהובים. בקרואטיה דווקא מרוצים ומפרגנים לפורוורד שלהם.
"לידתו מחדש של הכישרון הקרואטי", הייתה הכותרת בכתבה שפורסמה עליו באתר sportske. "הוא הרוויח מיליונים בארצות הברית, אבל באירופה יהפוך לשחקן הרבה יותר טוב".
2 צפייה בגלריה
בנדר חוגג
בנדר חוגג
בנדר חוגג
(צילום: ראובן שוורץ)
עוד נכתב: "יש כאלה שיטענו ששני משחקי היורוליג שלו מול וילרבאן וברצלונה היו הטובים ביותר בקריירה של הקרואטי המתנשא לגובה של 2.16 מ'".
"למרות שבתחילת העונה בנדר לא אותת שהוא הולך להיות שחקן משמעותי, בתקופה האחרונה הוא עושה זאת לצד סקוטי ווילבקין, שהוא הכל עבור מכבי ת"א", נכתב בכתבה.
2 צפייה בגלריה
אנטה ז'יז'יץ'
אנטה ז'יז'יץ'
ז'יז'יץ'. לא בעניינים
(צילום: באדיבות וילרבאן)
"בנדר מסוכן מאוד בהגנה כשהוא מגיע מאחור וחוסם. הוא גם השתדרג התקפית. אם ב-NBA הוא היה רק זורק שלשות, מול ברצלונה הוא קלע 7 מ-10 לטווח שתי הנקודות, ואפשר לראות שהוא השתפר בצורה דרמטית בשלושה חודשים".
בניגוד לבנדר המשתפר, ז'יז'יץ' הלך אחורה בצורה דרסטית, דווקא אחרי שפתח טוב את העונה. "הדקות שלו החלו לצנוח בעקבות השיפור בכושר של אותלו האנטר, שהוא אתלט נהדר ויש לו שיתוף פעולה מצוין עם ווילבקין", נכתב ב-sportske.