הפועל חולון ממשיכה להרשים. הסגולים רשמו אמש (רביעי) ניצחון חוץ משכנע 76:94 על הפועל אילת - ועלו למאזן 0:2 בליגה הבלקנית. יחד עם זאת, בקבוצה חוששים מפציעתו של יוגב אוחיון בקרסול.
הרכז נפגע במהלך המחצית הראשונה, נאנק מכאבים ויצא לקבל טיפול. הוא לא שב לפרקט ובהמשך התקשה לדרוך על רגלו ודידה אל מחוץ לאולם. אוחיון יעבור בדיקת MRI ואחריה יידעו במועדון את מצבו.
2 צפייה בגלריה
אוחיון
אוחיון
אוחיון
(צילום: FIBA.COM)
למזלה של חולון, יש לה זמן עד למשחק הרשמי הראשון שלה בליגה מול הפועל תל אביב ב-1 בנובמבר, וגם בליגת האלופות מול אא"ק אתונה (4 בנובמבר), כך שאוחיון עשוי להתאושש עד אז.
לאור פציעתו של יונתן שולדבראנד באילת, סטפנוס דדאס ועמית שרף ידעו ששחקן המפתח אצל היריבה אתמול יהיה בן קרטר, שלהט בניצחון על נס ציונה עם 24 נקודות (5 מ-6 לשלוש) ו-12 ריבאונדים.
2 צפייה בגלריה
דדאס על הקווים
דדאס על הקווים
דדאס. עצירתו של קרטר עשתה את החיים קלים לחולון
(צילום: אלכס קולומויסקי)
מהר מאוד שחקני האורחת הדביקו לו עבירות והוא ירד לספסל. בהמשך כשחזר הוא לא הצליח להיכנס טוב למשחק וסיים את ההתמודדות עם 6 נקודות בלבד ו-4 ריבאונדים.
בקבוצה מרוצים מאוד מרביעיית הזרים, אייזאה מיילס, טיירוס מגי, סי.ג'יי האריס וכריס ג'ונסון, שקלעה אתמול 65 מתוך 94 הנקודות של הסגולים. אם מישהו חשש מהעובדה שלדדאס, למעט ריצ'רד האוול, אין גבוה אמיתי ולקבוצה תהיה בעיה בריבאונד, מספיק להתבונן בדף הסטטיסטיקה כדי להבין שניתן להירגע, בטח במפגשים מול קבוצות ישראליות (26:38 לחולון על אילת בכדורים החוזרים). גם בהגנה חולון נראית טוב, ואתמול היא איפשרה ליריבתה למסור שישה אסיסטים לאורך כל ההתמודדות.