בהפועל ירושלים מתכוננים למשחק האחרון של עודד קטש על הקווים, כשהאדומים יארחו מחר (רביעי, 21:00) בפיס ארנה את טורק טלקום הטורקית במסגרת שלב הבתים הראשון בליגת האלופות של פיב״א.
כצפוי, קטש סירב להתייחס לסאגת פנאתינייקוס, ודיבר רק על המפגש מול הטורקים: "אנחנו מחכים למשחק הזה הרבה זמן, מאז שהפסדנו להם במשחק הראשון שם. זה היה הפסד קצת אכזרי, והרגשנו שם חסרי אונים הגנתית. אנחנו במקום אחר עכשיו, מבינים יותר מה אנחנו צריכים לעשות. אני חושב שאנחנו מגיעים במצב טוב. יש לנו משחק לא פשוט מול שחקנים התקפיים מאוד דומיננטיים. השחקנים מבינים שכל נקודה קובעת, אבל קודם שננצח".
3 צפייה בגלריה
עודד קטש
עודד קטש
קטש. הפרידה מתקרבת
(צילום: עוז מועלם)
בין כל הבלגן שצץ במועדון בעקבות חתימתו הצפויה של קטש בפנאתינייקוס, בקבוצה ניסו לשדר עסקים כרגיל, בעיקר כדי להגיע מוכנים מנטלית למשחק הקרוב, אותו הם חייבים לנצח על מנת להיות תלויים בעצמם בנוגע לסיכויים להעפיל לטופ 16. במקרה של הפסד, ירושלים עשויה לרדת למקום השלישי במקום איגוקאה מה שיסבך אותה לקראת מחזור הסיום ב-27 בינואר מול לימוז'.
קטש צפוי להמריא לאתונה כבר ביום חמישי בבוקר על מנת שהקבוצה היוונית תוכל להציגו באופן רשמי כמאמן הקבוצה, ובראשון הוא אמור לעמוד על הקווים במשחק חוץ מול אריס סלוניקי במסגרת הליגה המקומית.
3 צפייה בגלריה
כריס קרמר
כריס קרמר
קרמר. משחק קריטי
(צילום: אלכס קולומויסקי)
המאמן החדש של הפועל ירושלים, דאיניוס אדומייטיס, צפוי להחליפו מיידית, שכבר ביומיים הקרובים ינחת בארץ ויצטרף ישירות למשחקי ואימוני הקבוצה כחלק מההנחיות שנסגרו עם משרד הבריאות, כשבשעות הפנאי בהתאם לסגר יצטרך לשהות בבידוד כמו יתר הקבוצה.
שתי מטרות מרכזיות עומדות בפני הפועל ירושלים בתקופה הקרובה, הראשונה היא כאמור להעפיל לטופ 16 בליגת האלופות, אך קודם כל יצטרכו לנצח את הטורקים להם הפסידו 98:94 בסיבוב הראשון. ב-11 בפברואר יתמודדו האדומים מול מכבי ראשל״צ במסגרת חצי גמר גביע המדינה, תואר עליו הם רוצים לשמור אחרי שזכו בו בשנתיים האחרונות.
3 צפייה בגלריה
דאיניוס אדומייטיס
דאיניוס אדומייטיס
אדומייטיס. המאמן הבא
(צילום: AP)
החשש העיקרי בקבוצה הוא ממצבו של ג׳ייקובן בראון. בשני ההפסדים האחרונים בליגה מול עירוני נס ציונה ומכבי ת״א הוא לא לקח חלק בעקבות הכאבים מהם הוא סובל בכתפו, פציעה שהוא סוחב עוד מתחילת העונה ולא מצליח להתאושש ממנה ב-100 אחוז, ולכן נאלץ מדי פעם לקבל מנוחה. השאלה הגדולה היא האם הוא יצליח לשמור על כשירותו עד לרגעים המכריעים של העונה. שחקן נוסף שסובל מפציעה הוא אדם אריאל שמתח את שריר המפשעה ולא יהיה כשיר למחר.