צפו: ניצחון בכורה לראשל"צ בהיכל טוטו
מאז שעברה להיכל טוטו ב-2014, הפועל חולון לא הפסידה למכבי ראשל"צ בעונה הסדירה (0:7), עד הערב. הקבוצה של עמית שרף, נראית פשוט נורא מחידוש העונה, והפעם הובסה – 94:73. הכתומים של גיא גודס גמרו את המשחק כבר ברבע השני אחרי שהובילו בו ב-20 הפרש (38:58). בשלושת המשחקים האחרונים של חולון היא הפסידה בהפרש מצטבר של 69 נקודות.
פשוט כיף לצפות בנועם דוברת. הפרוספקט של ראשל"צ יחגוג בעוד שלושה שבועות את יום הולדתו ה-18, אבל נראה כמו שחקן שמשחק בליגה כבר לא מעט שנים. היום הוא שיחק בקור רוח מרשים, קלע כשרק רצה וסיים עם 15 נקודות. אדם אריאל רשם ציון דרך שחצה את רף 1,000 הנקודות בקריירה.
2 צפייה בגלריה
שחקני מכבי ראשון לציון חוגגים
שחקני מכבי ראשון לציון חוגגים
שחקני מכבי ראשון לציון חוגגים
(צילום: יאיר שגיא)
2 צפייה בגלריה
גיא פניני
גיא פניני
גיא פניני
(צילום: יאיר שגיא)
מצד שני נראה שגיא פניני רק רוצה שהעונה הזאת תסתיים, וקשה להאשים אותו. ההליך המשפטי שמתנהל בינו לבין חולון, שתובעת אותו על 300 אלף שקלים, לא מוסיף לכך. היום הוא בעיקר שוטט על הפרקט (כמו רוב שחקני קבוצתו).
קלעו לחולון: שלומי הרוש 13, שאבון קולמן 12, רועי הובר 10, גיא פניני ויוגב אוחיון 9 כ"א, ג'רמיין לאב 7, דזי וושינגטון 5, ג'ימי הול והראל דדון 4 כ"א, דניאל ששון 1. הוסיפו לראשל"צ: עוז בלייזר ודיאנג'לו הריסון 17, אלכס המילטון, דריל מונרו ואדם אריאל 8 כ"א, זאק הנקינס 7, נועם אביבי 5, נמרוד טישמן 4 וטל פלד 2.