הפועל חולון נמצאת בכושר פשוט נהדר בתקופה האחרונה, ועומדת על חמישה ניצחונות רצופים בכל המסגרות, הרבה בזכות הצירוף של מקס דה זאו הבלגי שאיזן מאוד את הסגולים. מחר (שלישי, 19:30) יתארחו שחקניו של סטפנוס דדאס אצל צמוקי מינסק במשחק מכריע בליגת האלופות של פיב"א.
אחרי שלושה מחזורים המאזן של חולון הוא 2:1 והיא מדורגת במקום השלישי בבית 3. מינסק מדורגת שנייה במאזן 1:2, כולל ניצחון על האורחת, כאשר אא"ק אתונה ראשונה (0:3) ושולה הצרפתית אחרונה (3:0).
2 צפייה בגלריה
מקס דה זאו מול אבי בן שימול
מקס דה זאו מול אבי בן שימול
דה זאו. חיזוק נהדר
(צילום: ראובן שוורץ)
בסיום שלב הבתים (שישה מחזורים) רק שתי קבוצות מכל בית יעפילו לטופ 16, כך שהפסד של חולון יפתח בינה לבין צמוקי פער של שני משחקים, כאשר הבלארוסים יחזיקו גם בניצחון כפול על הסגולים. המשמעות ברורה: איבוד סיכוי ממשי להעפיל לשלב הבא. מנגד, ניצחון של חולון והקבוצות ישתוו במאזן והכל יהיה פתוח. חולון, שהגיעה לבלארוס אתמול, תחסר בהתמודדות את ריצ'רד האוול ויוגב אוחיום הפצועים.
"המשחק מול מינסק חשוב מאוד עבורנו", אמר דדאס. "יש כמה סיבות שנותנות לנו מוטיבציה מיוחדת. מעל לכל זה הרצון שלנו להישאר בחיים בליגת האלופות".
2 צפייה בגלריה
סטפנוס דדאס
סטפנוס דדאס
דדאס. "רוצים להישאר בחיים"
(צילום: ראובן שוורץ)
עוד אמר היווני: "היה לצמוקי מזל במשחק הראשון בישראל לתפוס אותנו ללא ארבעה שחקנים פצועים, אבל עכשיו זה התור שלנו להראות שאנחנו במצב טוב, מקצועית ופסיכולוגית. אנחנו עם חמישה ניצחונות רצופים בשלוש מסגרות שונות ואנחנו רוצים להמשיך באותה דרך. הגענו למינסק כדי לנקום ספורטיבית ולהראות שנלחם עד הכדור האחרון במסגרת של ליגת האלופות".
בנושא אחר, המו"מ עם טיילור רוצ'סטי עדיין נמשך, אך עד לסוף השבוע ככל הנראה שלא צפויות התפתחויות. במידה שרוצ'סטי יגיע זה יהיה לחוזה עד סיום העונה, ובעקבות עלותו הגבוהה חולון תצטרך ככל הנראה להתיר את חוזהו של טיירוס מגי, שמשחק על אותן עמדות ונחשב לשחקן היקר ביותר בקבוצה.