היכל טוטו יארח החל ממחר (שלישי) את פיינל-פור הליגה הבלקנית. הפועל חולון תפגוש בחצי הגמר המרכזי (20:00) את הפועל גלבוע/גליל, עוד לפני כן (17:30) יתמודדו אקדמיק פלובדיב וברואה הבולגריות.
מאמן הפועל חולון, סטפנוס דדאס, אמר לקראת המשחק: "כל מפעל בו אנחנו משחקים חשוב עבורנו ובכל מפעל אנחנו רוצים להגיע הכי גבוה שאפשר. הליגה הבלקנית הייתה חשובה לנו מהיום הראשון, נתנו את המקסימום בכל משחק. המטרה שלנו לכל אורך הדרך הייתה להגיע עד לגמר. לכל תואר יש את הערך שלו. לזכות בגביע מול הקהל שלנו, באולם הביתי שלנו יהיה מאוד חשוב ודחיפה גדולה עבורנו לקראת הפיינל 8 של הצ'מפיונס ליג, עוד אחת מהמטרות החשובות ביותר שלנו החודש והעונה. אני מקווה שננצח את גלבוע ונקבל אולם מלא בגמר בדרך אל התואר".
2 צפייה בגלריה
סטפנוס דדאס
סטפנוס דדאס
מצפה לאולם מלא. דדאס
(צילום: ראובן שוורץ)
קפטן הפועל חולון, גיא פניני: "יש לנו אפשרות לקחת תואר ראשון העונה וזה מתחיל מחר במשחק מול גלבוע. עשינו דרך מאוד יפה עד עכשיו בליגה הבלקנית, לא הפסדנו אף משחק ואנחנו רוצים להמשיך את המסע שלנו. הליגה הזו הייתה מאוד חווייתית ואפשר להגיד כיף גדול".
מאמן גלבוע/גליל, אבישי גורדון: "אנחנו מאוד מתרגשים, זו אחת המטרות שלנו העונה. אנחנו רוצים לשמח את הקהל האדיר שלנו וכמובן גם את עצמנו. ראינו אתמול את עירוני נס ציונה עושה היסטוריה, התרגשנו איתם, אנחנו גאים בהם וגם אנחנו רוצים".
2 צפייה בגלריה
גורדון מדרבן את השחקנים
גורדון מדרבן את השחקנים
רוצה תואר. גורדון
(צילום: גיל נחושתן)
קפטן גלבוע/גליל, נתנאל ארצי: "אנחנו נרגשים מאוד, אבל חייבים להיות עם רגליים על הקרקע. חולון זו קבוצה לא פשוטה בכלל, צמודה אלינו מאוד בליגה ונגיע עם כל הכוח שאפשר כדי להגיע לגמר".
בעקבות מקרה ההצתה של נכה צה"ל איציק סעידיאן, פיינל-פור הליגה הבלקנית יוקדש ללוחמי צה"ל ונפגעי פוסט טראומה.
בימים אלה, בעקבות מקרה ההצתה של איציק סעידאן חלה עלייה של 900% במספר הפניות לקו הסיוע של נט"ל, מנהלת הליגה החליטה לייצר שיתוף פעולה עם העמותה ואף הזמינה את המטופלים והמתנדבים של העמותה להגיע למשחקי הפיינל-פור. במסגרת שיתוף הפעולה, במשחק הגמר, תעלה למגרש הקבוצה הישראלית שתעפיל עם חולצות שעל גבן מספרים שונים 67,73,82 ועוד, כל מספר מייצג שנה בה פרצה מלחמה בישראל.