מכבי תל אביב תארח מחר (חמישי, 21:00) בהיכל מנורה מבטחים את הפועל ירושלים במסגרת המחזור ה-11 בליגת העל.  
שחקניו של יאניס ספרופולוס מגיעים למפגש מאוד מאוכזבים אחרי ההפסד אתמול (שלישי) לזניט במסגרת היורוליג, שחתם את הסיבוב הראשון עם מאזן של 7 ניצחונות לעומת 10 הפסדים.
3 צפייה בגלריה
יאניס ספרופולוס
יאניס ספרופולוס
"צריכים לשכוח מההפסד". יאניס ספרופולוס
(צילום: אורן אהרוני)
3 צפייה בגלריה
טיילר דורסי
טיילר דורסי
לא יופיע מחר. טיילר דורסי
(צילום: אורן אהרוני)
״אנחנו מתמודדים מול קבוצה מאוד טובה בליגה הישראלית״, אמר יאניס ספרופולוס באימון המסכם. ״תמיד מולה יש לנו משחקי כדורסל טובים. הכי חשוב שנשכח את המשחק הקודם, בגלל שהמשחק מול ירושלים הוא רק אחרי 48 שעות מהמשחק הקודם, אנחנו צריכים לשנות את הציפ׳ במוח שלנו, להתרכז במשחק הזה, להתרכז במה שאנחנו רוצים לעשות במהלך המשחק ולהגיע עם אנרגיות שיא כדי לתמוך בתוכנית המשחק שיש לנו״ .
החששות של מכבי ת״א למצבו של אותלו האנטר שנחתך מתחת לעינו בהתמודדות מול זניט התממששו, ולאחר מספר בדיקות מקיפות נודע שהסנטר ייעדר בין שבועיים לשלושה שבועות. מלבד האנטר מי שלא נרשמו למשחק הם כריס ג׳ונס וטיילר דורסי. 
3 צפייה בגלריה
האנטר על הספסל אחרי הפציעה
האנטר על הספסל אחרי הפציעה
האנטר על הספסל אחרי הפציעה
(צילום: אורן אהרוני)
שחקניו של עודד קטש מגיעים בסיטואציה דומה אחרי שבתחילת השבוע עירוני נס ציונה הנחילה להם את ההפסד הראשון העונה בליגה. מי ששוב לא נרשם בטופס הוא ג׳ייקובן בראון שלא לקח חלק במשחק הקודם בגלל הפציעה בכתפו. ״אנחנו מגיעים אחרי משחק לא טוב שלנו, גם התקפית וגם הגנתית", אמר קטש. "ברור לנו שבשביל לשחק מול מכבי ת״א ביד אליהו אנחנו נצטרך להיות הרבה יותר טובים ומרוכזים. למנוע נקודות קלות, לשלוט בריבאונד הגנה ופשוט לשחק כדורסל הרבה יותר איכותי וזה מה שאנחנו ננסה לעשות. זה היה הפסד ראשון שלנו בליגה אבל אני חושב שכולם מבינים את המשמעות של משחק נגד מכבי״.
מצד אחד, מכבי ת״א עדיין לא הפסידה בליגה בבית עם מאזן של 0:2, ומהצד השני הפועל ירושלים עומדת על 100 אחוזי הצלחה במשחקי החוץ עם מאזן 0:3. בעונה שעברה ניצחו הצהובים ב-3 מ-4 משחקי הקלאסיקו במסגרת הליגה, אבל במשחקים המכריעים גברו האדומים, בגמר גביע ווינר וברבע גמר גביע המדינה. בשבע העונות האחרונות, המאזן ביניהן עומד בעונה הסדירה על 11:12 לטובת ירושלים, בעוד לפני כן מכבי ת״א ניצחה ב-90 מתוך 103 המפגשים.