הפועל ירושלים, בעונה קטסטרופלית שהיא תרצה לשכוח, תארח מחר את מכבי תל אביב (שני, 21:00) לקלאסיקו של הכדורסל הישראלי, ותעשה זאת עם שני זרים בכירים בלבד. ארבעה זרים (טיישון תומאס, מלקולם היל, סטנסון קיד וריי מקאלום) עזבו את הארץ בעקבות המצב הביטחוני, כאשר סולימאן בריימו וכריס קרמר הסכימו להישאר לצד שחקן האימונים אנדרו יודי וג'וליאן בויד שהצטרף לאחרונה מאליצור קריית אתא מהלאומית.
רגע לפני המפגש מול האלופה, בריימו שלח מסר לאוהדים: "רציתי לספר למה החלטתי להישאר ולסיים את העונה, ואחת הסיבות העיקריות היא החיבור החזק שיש לי לעיר. תמיד שמתי לב והבחנתי כמה טובים אתם האוהדים כלפינו, ועכשיו, כשאנחנו מסיימים את העונה ויוצאים לפלייאוף, אנחנו לא מתכוונים לוותר. אני יכול להבטיח לכם את זה ואני לא רוצה שאתם תוותרו עלינו, אז בבקשה תבואו ותמלאו את היציעים".
2 צפייה בגלריה
סולימאן בריימו
סולימאן בריימו
סולימאן בריימו
(צילום: אורן אהרוני)
המסר של בריימו
החשש הכי גדול של ירושלים בעקבות התוצאות החלשות הוא לקרחות מוחלטות ביציעים, מה שעלול לפגוע בשחקנים לקראת הפלייאוף. לכן בקבוצה החליטו למכור כרטיסים במחירים של בין 40 ל-50 שקלים. יש לציין שבמשחקים קודמים מול הצהובים מחירי הכרטיסים הגיעו גם ל-200 שקלים, מה שמעיד על המצב שהקבוצה נמצאת בו.

אחרי 2 משחקים: האנטר יירשם

מהצד השני, מכבי תל אביב מגיעה למשחק במצב רוח מרומם אחרי ששמרה על 100 אחוז הצלחה מאז פתיחת הבית העליון (ארבעה ניצחונות רצופים), והבטיחה את המקום הראשון בטבלה ואת יתרון הביתיות לכל אורך הפלייאוף. גם הצהובים נאלצו להתמודד עם עזיבות, של אלייז'ה בראיינט למילווקי באקס ושל טיילר דורסי שהחליט לעזוב בעקבות המצב הביטחוני, אך בקבוצה לא נתנו לשחקנים לשקוע מנטלית ומקצועית.
מי שלא יירשם הפעם בטופס המשחק הוא דראגן בנדר ובמקומו ישחק אותלו האנטר, שבשני המשחקים האחרונים לא נרשם בשל דרישתו מהמועדון לעזוב בעקבות המצב הביטחוני. בקבוצה ניסו לשכנע את הסנטר להישאר ועם סיום המבצע הוא החליט להישאר.
2 צפייה בגלריה
אותלו האנטר
אותלו האנטר
אותלו האנטר
(צילום: אורן אהרוני)
בתוך ההכנות למשחק מול ירושלים וגמר גביע המדינה שייערך ביום חמישי הקרוב מול מכבי ראשל"צ, במכבי ת"א כבר חושבים קדימה ופתחו היום את מכירת המנויים לעונה הבאה, אחרי שסבלו ממכה קשה בתקופת הקורונה עם הפסדים של מעל ל-40 מיליון שקלים בעקבות היעדר הקהל. יש לציין שהמחירים לעונה הבאה הם באותו סדר גודל כמו בעונת 2019/20.